בתהלוכה בניו יורק

תומכיו היהודים של הנשיא טראמפ הותקפו

מאות רכבים מתומכיו היהודים של הנשיא דונלד טראמפ, ערכו תהלוכה בניו יורק. מתנגדיו של הנשיא עצרו את השיירה ותקפו את הרכבים. שבעה מפגינים נעצרו בידי המשטרה (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

ניו יורק: עימותים אלימים התפתחו בין תומכי הנשיא טראמפ למתנגדיו במהלך תהלוכת ענק עם מאות רכבים שערכו תומכיו תחת השם "יהודים למען טראמפ". על פי הדיווחים, כאשר עברה השיירה באזור הטיימס סקוור החלו מתנגדי הנשיא להקיף את הרכבים ולמנוע את נסיעתם.

בהמשך הותקפו אנשי השיירה ועל אחד הרכבים אף נשפך צבע. לטענת המשתתפים, המפגינים אף קרעו את דגלי הקמפיין שהיו על הרכבים וחלקם תועדו משליכים עליהם אבנים בועטים ברכבים ונוהגים באלימות קשה.

חלק מהאירועים תועדו ברשתות החברתיות ועוררו סערה בשל האלימות שתועדה משני הצדדים. מפגינת שמאל נתפסה מרססת גז מדמיע על ילד יהודי והיא נעצרה במקום.

משטרת ניו יורק שהייתה במקום ועצרה שבעה חשודים. "כל מי שנראה כשהוא מבצע פשע נעצר", מסר דובר המשטרה שהבהיר כי המעצרים נעשו ללא התייחסות לזהות הפוליטית של החשודים, ונעצרו מפגינים משתי הקבוצות.

הבחירות יתקיימו באופן רשמי ביום שלישי הבא, אך למעשה כבר כמחצית מבעלי זכות ההצבעה הצביעו כבר בבחירות המוקדמות בשל החשש לעומסים בקלפיות ורצון להימנע מהתכנסויות בשל נגיף הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר