העובדות לא מבלבלות

אלעד - ירוקה; לפיד: "המקום האדום ביותר בארץ"

בעוד עיריית אלעד מודיעה לתושבים כי העיר הפכה לירוקה, יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד מצייץ בשם "פראמדיק" מהעיר שזה המקום האדום ביותר בארץ, עד שתיקן את דבריו (חרדים)

יאיר לפיד על רקע העיר אלעד (צילום: תומר נויברג - פלאש 90, חיים לוריא)

"בוקר טוב לאלעד הירוקה", פתחה הבוקר (שני) עיריית אלעד את הודעתה החגיגית לתושבים, בה בישרה להם: "אנחנו שמחים לבשר לתושבים כי מאמציכם השתלמו, הבוקר אנחנו ירוקים".

העירייה ביקשה מהתושבים: "נמשיך לשמור על ההנחיות כדי שנוכל לחזור ככל הניתן לשגרת קורונה. לא יוצאים מהבית בלי מסכה, מקפידים על מרחק ין אדם לאדם, נמנעים מהתקהלויות ושומרים על כללי ההיגיינה. ביחד ובאחריות ננצח בס"ד את הקורונה".

אלא שכמעט במקביל, יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, מצייץ בשם "פראמדיק" מהעיר, שאלעד זה "המקום האדום ביותר בארץ", לא פחות.

וכך צייץ לפיד: "ווטצאפ שקיבלתי הבוקר מפארמדיק באמצע משמרת: אני עוד שניה אני מתפוצץ. עובד בקופת חולים באלעד, המקום האדום ביותר בארץ. הרחובות מלאים בילדים עם תיקים על הגב, בכל הגילאים, בדרך לבית ספר. הילדים שלי תקועים בבית כבר חודשים. ענת בבית עם כולם בזום מנסה לעבוד, פה כרגיל. המדינה איבדה שליטה".

"יש מה לעשות", הוסיף לפיד, "אפשר להכשיר מרחבי למידה פתוחים, לתת לרשויות המקומיות את הסמכות והאחריות, בדיקות בשטחי בית הספר. אפשר לעשות כל כך הרבה. ממשלה משותקת".

כעבור שעה קלה, תיקן לפיד את דבריו בציוץ נוסף וכתב: "קיבלתי תיקון שאלעד הפכה הבוקר לעיר ירוקה. מברך את ראש העיר והתושבים", כאשר הוא מותיר גם את הציוץ הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר