ידידות עם גרמניה

בראש הקבוצה: יצחק פינדרוס וע'דיר כמאל מריח

הושקה קבוצת הידידות הבין פרלמנטרית ישראל-גרמניה, בשיחת זום עם חבר הבונדסטאג אלכסנדר למבסדורף. בראש הקבוצה יעמדו יצחק פינדרוס מ'יהדות התורה' וע'דיר כמאל מריח מ'יש עתיד' (פוליטי)

(צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן)

הבוקר (שני) הושקה קבוצת הידידות הבין פרלמנטרית ישראל-גרמניה, בשיחת זום עם חבר הבונדסטאג אלכסנדר למבסדורף. בראש הקבוצה יעמדו באופן חריג שני חברי כנסת: יצחק פינדרוס מ'יהדות התורה' וע'דיר כמאל מריח מ'יש עתיד'.

ח"כ יצחק פינדרוס אמר: "נרגש להוביל יחד עם ח"כ מריח את קבוצת הידידות בין הכנסת לבונדסטאג. יחד נוביל את שיתוף הפעולה הפרלמנטרי בין ישראל לגרמניה, שהוכיחה בשנים האחרונות כי היא מהידידות הגדולות של ישראל באירופה. דווקא בימים אלו של שסע וקיטוב, תפקידנו להראות שאפשר אחרת. כולי תפילה שנצליח במשימה זו".

ח"כ ע'דיר כמאל מריח אמרה כי "אני שמחה וגאה לעמוד בראש קבוצת הידידות הפרלמנטרית ישראל-גרמניה יחד עם ח״כ יצחק פינדרוס. גרמניה היא ידידת אמת של ישראל, וחשובה מאוד ליחסי החוץ שלנו גם עם אירופה כולה. העבודה המשותפת יחד עם ח״כ פינדרוס מהווה הזדמנות נהדרת להביא לידי ביטוי את הגיוון והפלורליזם של החברה הישראלית על כל רבדיה ואני מצפה לשיתוף פעולה מוצלח ופורה".

שיחת הזום (צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן)

למבסדורף בירך את השניים וסיפר כי גם חברי הבונדסטאג המשתייכים לקבוצת הידידות עם ישראל מייצגים פסיפס של החברה הגרמנית. הוא התעניין במצב הקורונה בישראל ובדרכי הטיפול בנגיף, וציין כי חברי פרלמנט מגרמניה אמורים להגיע לישראל בסוף חודש נובמבר, אולם חברי הכנסת נאלצו לצנן את ציפיותיו ואמרו כי הם מתקשים להאמין שהדבר יתאפשר בשל מגבלות הקורונה בישראל.

שני הצדדים סיכמו כי פגישתם הבאה תעסוק בדרכי ההתמודדות של החברה בשתי המדינות עם נגיף הקורונה. "יש זרם בגרמניה שמתכחש לקיומו של הנגיף ויש כאלה שממעיטים מאוד בחומרתו", ציין למבסדורף.

בפתח השיחה ביקשו חברי הכנסת לשלוח תנחומים לעם הגרמני על מותו הפתאומי הלילה של סגן יו"ר הבונדסטאג תומאס אופרמן, אשר היה פעיל בקבוצת הידידות עם ישראל ובמפגשים עם חברי כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר