"העיתוי לא מקרי"

היועמ"ש נגד אמסלם: 'דברי בלע, שקר וכזב'

השר דודי אמסלם, תקף היום במליאת הכנסת את היועמ"ש מנדבלי, בגין הפרסום על כך שגרם לאשה לחלל שבת. היועמ"ש בתגובה, הגיב בחריפות ותקף את אמסלם (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
דודי אמסלם, במליאה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

היועץ המשפטי לממשלה, מגיב הערב (שני), לנאום שנשא היום במליאת הכנסת, שר הדיגיטל דודי אמסלם, שהאשים אותו כי גרם לאישה לחלל שבת. מנדלבליט מגיב ואומר כי מדובר בשקרים בוטים.

כזכור, ביום חמישי האחרון, נחשף ב'חדשות 13', כי אישה המתגוררת בסמיכות לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בעיר פתח תקווה, נעצרה בשבת, לאחר שאמרה לו "פרשת משפטים, בושה".

היום, השר דודי אמסלם התייחס לכך כשנאם מעל דוכן הכנסת והוסיף בהומור, כי הוא מקווה שחסינותו כחבר כנסת תסייע לו שלא ייעצר על ידי מנדלבליט.

דבריו של אמסלם, היום (ערוץ כנסת)

את מנדבליט, זה כנראה לא שעשע, וכך הוא מגיב הערב לדבריו של אמסלם: "מצער שפעם נוספת השר אמסלם מנצל את בימת הכנסת לצורך הפצת דברי בלע ושקרים בוטים נגד היועץ המשפטי לממשלה".

"וכך אמר השר אמסלם", אומר מנדבליט בתגובתו, "קראתי שיש גם לאישתו מאבטח ... יכול להיות גם לילדיו ולאחיו" - מדובר בשקר וכזב", אומר מנדבליט, "יש אבטחה רק ליועמ"ש, לנוכח איומים שנשקפים לו, והכל בהתאם להחלטות הגורמים המוסמכים במשטרה".

מנדבליט המשיך לצטט את אמסלם ולהגיב לו באמצעות דוברו: "ביום שבת אתה גורם לאישה להיעצר" - שקר וכזב. כפי שכבר הובהר, מנדלבליט לא התלונן, לא מסר עדות כלשהי ולא היה מעורב בכל החלטה בנושא".

"כך הדבר גם ביחס לאירוע נוסף שהתפרסם בימים האחרונים, בו אדם איים לפגוע במאבטח שלו, שגם בו היועמ"ש לא היה מעורב, לא התלונן ולא מסר עדות".

"ברור לכל", מוסיפים להגיב בלשכת היועמ"ש, כי "העיתוי של קמפיין הכזבים המתנהל בימים אלה נגד היועץ המשפטי לממשלה, הכולל מידע שקרי ומסולף שנועד להשמיצו על אירועים ישנים, איננו מקרי".

"בשנים האחרונות", טוענים עוד בלשכת היועמ"ש, "ספגו היועמ"ש ואף בני משפחתו הטרדות רבות, חלקן מאורגנות ושיטתיות. הטרדות אלה מועברות לטיפול גורמי האבטחה והמשטרה, אשר פועלת לפי שיקול דעתה המקצועי ועל-פי סמכויותיה".

"היועמ"ש לא מתערב בהחלטות של המשטרה בנושאים אשר נוגעים אליו אישית. כל ניסיון להציג את הדברים או אף לרמוז אחרת, תוך מיחזור סיפורים ישנים וניסיון חמור ומכוון לבלבל בין קורבן ההטרדות לבין מי שבחרו להטרידו, הינו שקר וכזב.
כאמור גם ברור שהעיתוי לכך איננו מקרי. שקר שחוזרים עליו שוב ושוב, לא יהפוך לאמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר