טור בווידאו

'הדחתו' של הראשון לציון: דיקטטורה של מערכת המשפט

מה שהשופט שהם מנסה לייצר, זוהי דיקטטורה בחסות מערכת המשפט, כל הערכים הליברלים נעלמו ולא קיימים, אין חופש ביטוי כשמדובר ברבנים • זאת התורה לא תהא מוחלפת. ישי כהן בטור וידאו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90 (ניהול אולפן: זאב רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

איש לא ישתיק את גדולי ישראל. כן, גם אם מדובר בשופט בית המשפט העליון בדימוס, גם אם יאיימו ב'הדחה' מתפקיד דיין בית הדין הרבני הגדול.

תפקידו של הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף, לומר את דעתו, דעת תורה, ללא מורא. כן, גם אם מדובר בעמדה המנוגדת לבג"צ. ובטח כשהראשון לציון מבקש להזהיר נגד הרפורמים המסלפים את התורה הקדושה.

מה אמר הרב יצחק יוסף? "הגישו עלי בג"צ, אתם יודעים שהבג"צ בכל דבר מרגיש את עצמו מעל כולם, כל דבר הוא מתערב". אתם מכירים אזרח אחד במדינה, מימין ומשמאל, שלא חושב שבג"צ מתערב בכל דבר?

הרב הדגיש כי גם אם בג"צ יחייב אותו לקיים מבחני רבנות לנשים הוא ישבית את מערך הבחינות. מה שהקפיץ את השופט שוהם עד כדי כך שביקש להדיח את הרב מתפקידו. אבל לא, אדוני השופט, תורתנו לא נתונה לדיון, התורה שלנו למעלה מהכל. בערך כמו שאתה, שהגנת על החברים לשיפוט, בטוח שבג"צ הוא למעלה מהכל.

מה שהשופט שהם מנסה לייצר, זוהי דיקטטורה בחסות מערכת המשפט, כל הערכים הליברלים נעלמו ולא קיימים, אין חופש ביטוי, אין חופש יצירה, ואין חופש אומנות כשמדובר ברבנים.

גם הרפורמים שחרטו על דגלם את ערכי הליברליזם אינם מסוגלים פתאום להכיל התבטאויות שאינן נעימות לאוזן.

השופט שוהם והרפורמים לא באמת חוששים מהתבטאות כזו או אחרת, קיימת כאן מערכה סדורה ותכנית ברורה להכניס את הרפורמים הקונסרבטיבים בדלת הקדמית ולהחריב את זהותה היהודית של המדינה.

על כך צריך להילחם, הנציגים החרדים צריכים לזהות את המגמה הזו ולעמוד בפרץ, היום זה הדחה של רבנים שלא מתאימים להם, מחר זו כבר תהיה עבירה פלילית לדבר על רפורמים.

חופש הביטוי קיים רק כאשר מדובר בחילונים או ברפורמים. די לצביעות.

ולסיום: אולי הגיע הזמן למנות רב לתפקיד נציב התלונות על רבנים, כזה שיודע דעת תורה, ולא שופט עם אג'נדה ידועה מראש. ולכם הרפורמים והשופטים, דעו: זאת התורה לא תהא מוחלפת, גם באיומים ופיטורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר