השחקן שחזר בתשובה

באולפן 'כיכר השבת': הרב של יהודה ברקן ז"ל נפרד

ההיכרות הראשונה; השיחות מידי יום שישי למעלה מ-20 שנה; המתן בסתר והס"ת שהמשפחה לא ידעה שתרם • הרב יחזקאל שינפלד, רבו של יהודה ברקן ז"ל, בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: זאב רוזנברג ומולי הרשקוביץ)

הרב יחזקאל שינפלד, הכיר את השחק יהודה ברקן במקרה לפני 23 שנה, מאז הם הפכו לחברים קרובים ויהדות ז"ל הדגיר אותו "הרב שלי". במלאות השבעה לפטירתו של השחקן שחזר בתשובה, התארח הרב שינפלד לראיון באולפן 'כיכר השבת' לדבר על התלמיד שנפטר. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון סיפר הרב על השיחה האחרונה על יהודה: "הוא התקשר אליי כשהוא נכנס להדסה.. שלשה שבועות, כשהוא נכנס.. זה דבר מעניין, אני לא כל כך שמעתי אותו, המלווה שלקח אותו מהמלונית לבית חולים אמר "הוא רוצה לדבר איתך" הוא הרים אליי את הפלאפון, אני שמעתי אותו לא טוב כי היה חסר לו אוויר, והוא אמר לי שהמצב שלו לא טוב - זה אמר לי המלווה לפני שהוא חיבר את השיחה ביננו ואני יותר דיברתי איתו מאשר הוא דיבר איתי, לי לא היה אומץ להיכנס לתוך הבית חולים, אף על פי שהיה מדובר שאני אבוא לבקר אותו".

כשהוא נדבק בנגיף, מהשיחות שלך איתו, הבנת שהוא מבין שהמצב שלו לא טוב?

"לא. הוא חשב שהוא ייצא מזה, הוא היה בטוח שהוא ייצא מזה אבל זה ב-d.n.a. שלו הוא היה אופטימי. לראות טוב, לראות טוב על השני, לראות טוב על המצב שלו, גם במצב הכלכלי".

"אגב", הוסיף הרב שינפלד: "חשוב מאוד להגיד שהוא עשה גם הרבה דברים בסתר, למשל אני הייתי אתמול אצל המשפחה - הם לא יודעים שהוא תרם ספר תורה, הם פשוט לא ידעו מזה, והיהודי שתרם את הספר תורה היה עוקב אחרי התוכניות שלנו והיה בניהם מאוד קשר, וזה סיפור מעניין יש ספר תורה שהוא תרם לעילוי נשמת ההורים שלו".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר