נדבק בקורונה

בנו יחידו של גאב"ד 'העדה': הגאון רבי ישכר דב וייס זצ"ל

אבל כבד במנצ'סטר עם היוודע פטירתו של הגאון הרה"ח רבי ישכר דב וייס זצ"ל, בנו יחידו של גאב"ד העדה החרדית בעל ה'מנחת יצחק' זצוק"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
המנוח ז"ל (צילום: שלומי טריכטר)

אבל כבד במנצ'סטר עם היוודע פטירתו של הגאון הרה"ח רבי ישכר דב וייס זצ"ל, בנו יחידו של גאב"ד העדה החרדית בעל ה'מנחת יצחק' זצוק"ל, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, בן 90 בפטירתו.

המנוח נולד לאביו הגאון הרב יעקב יצחק וייס זצ"ל, וכשהיה נער צעיר, עבר את מאורעות השואה האיומה יחד עם אביו בגטאות הונגריה. בהגיע לפרקו נישא לבת הגאון רבי מרדכי יעקב ברייש זצ"ל.

לאחר מספר שנים הגיע רבי ישכר דב זצ"ל למנצ'סטר, שם הקים את קהילת חסידי סאטמר, תוך שהוא משקיע מהונו הפרטי לטובת הקהילה ולצרכיה, מה שגרם לכך שהוא מונה לראש הקהל של סאטמר במנצ'סטר.

המנוח היה נוהג להגיע כמידי שנה לארה"ק על מנת להשתתף בארועי ה'יארצייט' לאביו זצוק"ל, ואף היה עולה לציונו במסירות רבה וביראת כבוד, שם היה מספר אודות פועלו של אביו ששימש כאמור כגאב"ד העדה החרדית.

בתקופה האחרונה נדבק המנוח בנגיף הקורונה, ותקופה קצרה לאחר שמצבו הוטב במעט, חלה שוב הידרדרות במצבו, ובכל השבועות האחרונים התפללו רבים בארץ ובעולם לרפואתו השלימה, עד אשר השיב את נשמתו ליוצרה בשעות האחרונות למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

הלווייתו צפויה להתקיים בשעות הקרובות במנצ'סטר, ולאחר מכן ארונו יגיע ארצה והוא יטמן בהר הזיתים לצד מקום קבורתו של אביו זצוק"ל.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר