פלדמן הפתיע

העו"ד השמאלני ייצג את... עמירם בן אוליאל

עורך הדין אביגדור פלדמן, ממקימי ארגון 'בצלם', ייצג בערעור לבית המשפט העליון את עמירם בן אוליאל - מי שהורשע ברצח שלושת בני משפחת דאוובשה בכפר דומא (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמירם בן אוליאל בבית המשפט (צילום: תומר אפלבאום, הארץ, פול)

עו"ד אביגדור פלדמן, שמזוהה מאד עם השמאל הקיצוני וממקימי ארגון 'בצלם' - יצטרף לצוות ההגנה של עמירם בן אוליאל, שהורשע ברצח שלושת בני משפחת דוואבשה בכפר דומא ונגזרו עליו שלושה מאסרי עולם.

מוקדם יותר היום, עמירם בן אוליאל הודיע לבית המשפט העליון שבכוונתו לערער על הרשעתו ברצח שלושה מבני משפחת דוואבשה, על גזר דינו ועל ההחלטה שקבעה כי חלק מהודאותיו קבילות למרות שלטענתו נלקחו ממנו בעינויים.

בחודש שעבר גזר בית המשפט המחוזי מרכז בלוד על בן אוליאל שלושה מאסרי עולם ועוד שבע עשרה שנות מאסר. בין השאר מערער בן אוליאל על החלטת בית המשפט שקבעה כי חלק מהודאותיו קבילות – למרות שנגבו ממנו אחרי חקירות בעינויים. בית המשפט קבע כי בן אוליאל אכן עונה, אך הותיר את ההודאות שמסר ללא עינויים.

בבקשה לבימ"ש העליון נכתב, כי "צוות ההגנה טרם גובש, וייצוגו של המערער טרם הוסדר, ונעשים מאמצים לשם גיבוש צוות הגנה מתאים לתיק. על כן נדרש ליתן להגנה שהות מספקת ללימוד החומר ובחינתו על מנת להגיש נימוקים כדבעי, ומשכך מתבקש בית המשפט לאפשר הגשת נימוקי ערעור תוך 90 יום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר