נלחמים בנגיף

הגר"מ מאזוז: בקורונה, חרדים צריכים להישמר יותר מחילונים

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, קרא לתלמידיו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות והדגיש כי הציבור החרדי צריך להישמר יותר מהציבור החילוני: "זה חילול ה‘, מה יגידו העולם" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז (צילום: כסא רחמים)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', קרא לתלמידיו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות והסביר כי הציבור החרדי צריך להישמר יותר מהציבור החילוני: "זה חילול ה‘, מה יגידו העולם".

במהלך שיעור שמסר לתלמידו התבטא הגר"מ מאזוז: "הרי יש עוונות בלי סוף רח“ל. והעוונות האלה מביאים לנו את הקורונה וצרות צרורות. מה נוכל לעשות?! ניסו את כל הדרכים שבעולם, ותרופה לא מצאנו. יש אומרים שלא מספיק לכסות את הפה עם המסכה, אלא צריך לכסות עד למעלה מהאף".

"ואולי לא כולם היו נזהרים בזה", הוסיף ראש הישיבה: "צריכים להזהר. כל אדם שהוא לא נזהר שיידע שאחר כך עושים חשבון שמנין הנפטרים בבני ברק 6 מתוך עשרת אלפים - בחודש או בשבוע לא יודע, אילו בשאר הערים 'בשאר מדינות המלך' רק 3.2 מתוך עשרת אלפים, זאת אומרת אנחנו פי שלוש!".

לדבריו: "זה חילול ה‘, מה יגידו העולם? תראו אלה שומרי תורה ומצוות והם חולים, כתוב להם בתורה: "ונשמרתם מאד לנפשותיכם". למה אתם עושים ככה? להיפך.

"אנחנו צריכים להישמר יותר מהחילונים" סיכם הרב מאזוז: "חילוני לא אכפת לו כל כך מהחיים שלו, אבל אנחנו צריכים לשמור על הבריאות והחיים שלנו. לא לעשות כדבר הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר