נסחף אחר התקשורת?

שר הבריאות הזהיר את הציבור החרדי; והנתונים? הפוכים

שר הבריאות הצהיר לפני 11 ימים כי "בעוד 10-7 ימים כל הערים החרדיות יחזרו להיות אדומות", אך לאחר שחלפו 11 ימים, הערים החרדיות ירוקות עם מספר מאומתים חדשים נמוך מאוד (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הבריאות יולי אדלשטיין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ביום בו הערים החרדיות יצאו מהסגר, לאחר הירידה בתחלואה, שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, בחר להעריך כי הערים יחזרו להיות אדומות וישובו להיות תחת סגר, מה שעורר את זעמם של ראשי הרשויות והנציגים החרדים בכנסת.

"הערים האדומות כרגע לשמחתי יצאו מהסגר. מקווה שזה יישאר כך, אך אני בספק. לדעתי, בעוד 10-7 ימים כל הערים האלה יחזרו להיות אדומות", טען אדלשטיין בראיון לרשת ב'.

אך 11 יום לאחר שהערים החרדיות יצאו מהסגר, הערים החרדיות הפכו לירוקות והירידה בתחלואה החרדית ממשיכה לרדת למרות שמספר הבדיקות במגזר גבוה ממספר הבדיקות בציבור הכללי.

מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (מוצ"ש) עולה כי בעיר בני ברק אומתו בשבוע האחרון רק 155 חולי קורונה חדשים, בעיר ירושלים אובחנו 663, במודיעין עילית אובחנו 75, בבית שמש אובחנו 70, באלעד אובחנו 26 ובביתר עילית 58 מאומתים חדשים בשבוע האחרון.

כזכור, בראיון באולפן 'כיכר השבת', תקף ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, את שר הבריאות וטען: "יולי אדלשטיין הגיע עם איזו גנגסטריות ולא ספר אף אחד, מאוד לא כיבד, הוא לא ידע לתת תשובות מקצועיות, אבל הוא איש טוב, כנראה הוא לא ידע להיכנס לזירה בצורה נכונה, אני חושב שזה התאזן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר