"בגלל שאני חרדי"

נסע למשחטה ונקנס כי... "היה בדרך לברית"

חרדי מבית שמש שנסע בעת הסגר לעבודתו במשחטה עם חבריו, כשברשותם אישורי 'עובד חיוני', הורשה להמשיך בדרכו במחסום המשטרתי, אך נקנס כעת כי כביכול נסע לברית (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האם משטרת ישראל קנסה לחינם חרדים שהיו בדרכם ל'עבודה חיונית' בעיצומו של הסגר? תושב בית שמש שהיה בדרכו למשחטה בעטרות, גילה לאחרונה כי קיבל דו"ח על כך ש..."היה בדרכו לברית".

המקרה, שאירע לפני כשבועיים, התרחש כאשר תושב בית שמש נסע, עם שני עובדים נוספים, בכביש 3855 ('כביש 10') בדרכם למקום עבודתם במשחטה בעטרות.

בשעה 05:27 לפנות בוקר, הם התבקשו במחסום משטרתי שהוצב בדרך להסביר להיכן הנסיעה. כשהנהג הסביר לשוטרים כי הוא בדרך לעבודה וברשותו אישור 'עובד חיוני' ומסר את את מספר הזהות שלו, התאפשר לו להמשיך בנסיעה

אלא שבימים האחרונים הופתע הנהג לגלות, כי השוטר קנס אותו בסכום של 500 שקל, כאשר ההסבר המופיע בדו"ח הוא: "הנ"ל הפר סגר ומסר כי הוא הולך לברית". עוד צוין, כי "ברכב שהו עוד ארבעה אנשים שאינם בני משפחתו של הנהג".

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר הנהג, יוסי, את שאירע: "הייתי בדרכי לעבודה, עם עוד שני אנשים שעובדים במשחט -, מקום שנחשב חיוני לפי החוקים וההנחיות, ולאחר שהסברתי לשוטר כי יש לנו אישורי עבודה חיוניים, הוא ביקש ממני מספר זהות, ואישר לי להמשיך בדרכי, ללא שהוא בודק בכלל את אישורי העבודה שהיו ברשותנו".

"בימים האחרונים קיבלתי בדואר דו"ח על סך 500 ש"ח, והופתעתי לגלות שכביכול אמרתי לשוטר שאני בדרך לברית, בזמן שהשוטר כלל לא דיבר איתי, אלא רק ביקש מספר זהות".

"בנוסף", כועס הנהג, "לטענת השוטר היו ברכב עוד ארבעה אנשים, בזמן שבפועל היו רק שניים, ובשעה שכאמור לכולנו היו אישורי עבודה חיוניים".

יוסי הנהג תמה "ממתי הולכים לברית בשעה 05:27 בבוקר, ועוד כשהנץ החמה היה באותם ימים בשעה יחסית מאוחרת...", ומפנה אצבע מאשימה כלפי השוטרים שלטענתו ידם קלה ברישום דו"חות כשמדובר בחרדים.

יצוין, כי ממשטרת ישראל טרם נמסרה תגובה, במענה לפניית 'כיכר השבת'. כשזו תגיע, היא תתפרסם.

הדו"ח המוזר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר