הבחירות בארה"ב

אלו הסיבות להצביע לנשיא טראמפ // דעה

ביום שלישי ילך ג'ק שטיין, בגאווה, כדי למלאות את חובתו האזרחית ולהצביע, לנשיא המכהן דונלד טראמפ • כעת הוא מסביר בטור ארוך ומנומק - מדוע זוהי בחירתו (פוליטי, בעולם)

ג'ק שטיין | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)
ביום שלישי אלך בגאווה כדי למלאות את חובתי האזרחית ולהצביע. כמובן שאצביע לנשיא המכהן דונלד טראמפ.
למה?
כי אני רוצה נשיא שדואג לכלכלה שלי ולא לכלכלתה של סין שמצפצפת עלינו ומשאירה את הצווארון הכחול בבית מובטל ונואש.
כי אני רוצה נשיא שגם אם הוא מאפשר לסין להציף את שווקינו כאן, הוא מטיל עליה מיסים רק כדי לאזן ולו במקצת את הדיל שלא עובד לטובת אמריקה.
כי אני רוצה נשיא שדואג לאזרחיו שלו בטרם הוא מטפל ומעניק אזרחות למהגרים זרים שעם כל הכבוד להם על הרצון לממש חלום בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות... הם עדיין לא שילמו מיסים, אפילו לא סנט אחד שחוק, וכבר נופלים למעמסה על הכלכלה המקרטעת בגלל סין.
כי אני רוצה נשיא שלא שולח מזוודות של דולרים ויורו לאיראנים, לגרועים שבאויבנו שמעולם לא הסתירו את רצונם להשמיד אותנו ולעשות בנו כליה.
גם רבני הימין בעד טראמפ (צילום: ערוץ היוטיוב של הרב שמואל אליהו)
כי אני רוצה נשיא שלופת לפיתת חנק משטרים אחרים שמאיימים להשתלט על העולם באמצעות נשק גרעיני ולהחליף את סדר היום העולמי בחוקי השריעה המטורפים.
כי אני רוצה נשיא שעומד על שלו, דורש - בצדק - כבוד למעצמה הגדולה והחזקה בעולם כפי שמגיע לנו, ולא כורע ברך לפני מלך סעודי שבקושי יודע קרוא וכתוב.
כי אני רוצה נשיא שתומך באופן מוצהר בישראל, לא מציק לה באו"ם, לא בזמן כהונתו וגם לא רגע לפני עזיבתו בגלל חשבון אישי שלו עם ביבי.
כי אני מעדיף נשיא שאולי איננו רהוט בדיבורו, אפילו עילג מעט, לא מתוחכם בשפתו, אבל הוא ישיר עד הסוף במילותיו כשהוא עורך דילים ודורש תמורה מעמים שנהנים מכסף אמריקאי.
כי אני רוצה נשיא שמודיע למדינות כמו סודן מה עליהן לעשות כדי לצאת מרשימת מדינות תומכות טרור. הוא גם מגיש להן חשבונית שהם חשבו שתקפה פג, ובאותה נשימה מודיע להן שגם אם ימלאו את בקשתו, יש להן 24 שעות בלבד לעשות זאת בטרם הם יפסידו את הזדמנות הפז. והן עושות את זה, ובשמחה!!!
כי אני רוצה נשיא שמאמין שהיהודים וישראלים זה לא מפגע , אלא מקור הברכה לעולם.
כי אני רוצה נשיא שמאמין שירושלים היא ורק היא בירת ישראל, גם אם אבו מאזן ושאר רוצחים בזויים חושבים אחרת.
כי אני רוצה נשיא שלא רק שלא הביא את ישראל לבידוד מדיני או צונאמי מדיני (איפה ציפי לבני כעת?), אלא להיפך, הביא את ישראל לשגשוג חסר תקדים בכל מישור.
כי אני רוצה נשיא חזק שמביא מדינות אויב לעשות שלום עם ישראל ללא שנורתה ירייה אחת, ללא שהוחזר אף שעל, הם מגיעים לעשות זאת עם חיוך על הפנים, ועוד אומרים תודה!! הוא גם לא מגדיר את זה שלום המאה... הוא מביא אותן בקצב סיטונאי של שלש בחודשיים.
כי אני רוצה נשיא שחרף גילו עדיין חריף וחד כמו סכין חדשה, ולא גבר מזדקן שכבר לא מצליח לזכור מה אמר לפני שעה, והוא מועמד לבחירה רק כי הוא משמש כיסוי ומקפצה למישהי שגרועה הימנו עשרת מונים, ותגיע מהר מאוד אל החדר הסגלגל.
כי אני רוצה נשיא שכן נלחם בקורונה, כן שולח מכונות הנשמה למדינות הזקוקות לכך, רק כדי לקבל אותן בחזרה ללא שימוש ממי שדרש אותן תוך האשמות שהוא זה שאחראי למצב המידרדר.
כי אני רוצה נשיא שימשיך לדרוש ממדינות אחרות לעמוד בהתחייבויות שלהן ולדרוש יישום מלא, או שאין דיל.
כי צריך נשיא שאכפת לו קודם כל מאזרחיו שלו.
כי אני רוצה נשיא שגם אם נהרג בן מיעוטים שלא בצדק, הוא עדיין חושב שזו לא סיבה מספקת ללכת ולרוקן ולבזוז את מדפי החנויות באותה מדינה, כאספסוף פרוע שרק מעיד על תכונותיו בהתנהגות הזו.
בוא ונמשיך לשמור על אמריקה נהדרת כפי שהייתה
Let's keep America great!!!!
בואו נבחר דונלד טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר