סחיטה בתל אביב

פשטו על הבית לגבות חוב; הילדים התחבאו

המשטרה פענחה מקרה חמור של סחיטה באיומים, פריצה לבית פרטי בשכונת רמת החייל בתל אביב ותקיפה חמורה, בגין חוב כספי - בו בזמן שהאישה והילדים הסתתרו בחדר (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פענחה מקרה חמור של סחיטה באיומים, פריצה לבית פרטי בשכונת רמת החייל בתל אביב ותקיפה חמורה, בגין חוב כספי.

תחילתה של החקירה ביום שישי לפני כעשרה ימים בעקבות דיווח שהתקבל במשטרת ישראל על מספר חשודים שפרצו לבית פרטי בתל אביב. שוטרי מרחב ירקון שהגיעו אל הבית, נכנסו פנימה ועצרו ארבעה חשודים.

בשל זהות החשודים שנעצרו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז.

מהחקירה עלה חשד כי על רקע סכסוך כספי, הגיעו שישה אנשים לביתו של הקורבן, כשעל פי החשד אחד מהם טיפס על הגדר ופתח את השער מתוך החצר לשאר החשודים שנכנסו ודפקו בחוזקה על דלת הבית.

שני חשודים נכנסו אל הבית ועלו במעלית אל המפלס השלישי שם פגשו בקורבן ותפסו אותו בחוזקה, בעוד אשתו של הקורבן אספה את הילדים והסתתרה איתם באחד מחדרי הבית עד להגעת כוחות המשטרה.

עוד עולה מהחקירה כי החשודים תקפו את הקורבן באלימות וגרמו לחבלות בראשו ובגופו. בנוסף, איימו החשודים על הקורבן ברצח, במטרה לגבות את החוב הכספי.

אחד השוטרים שנכנס אל הבית הבחין בחשודים ובקורבן, שלף את נשקו והורה להם לשכב על הרצפה עד להגעת כוחות נוספים שעצרו את ארבעת החשודים.

עם התקדמות החקירה עצרו בלשי הימ"ר שני חשודים נוספים במעורבות באירוע, תושבי תל אביב, שעל פי החשד נמלטו מהבית עם הגעת השוטרים.

מעצרם של ששת החשודים בני 50, ,25 ,26 ,21 ,22 ו-22, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ ועם סיום החקירה, הגישה פרקליטות מחוז ת"א הצהרת תובע לפי בכוונתה להגיש כתב אישום חמור כנגד החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר