תיעוד סוער

מהומה בבית החולים: "היא לא מתה מקורונה"

בני משפחה של אישה שנפטרה כחולת קורונה, שביקשו להימנע מקבורתה ככזו, חוללו מהומה בבית החולים אסף הרופא, תוך בכי וזעקות שהיא לא נפטרה מהנגיף • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

בני משפחה של אישה שנפטרה לאחר שנדבקה בקורונה, עוררו היום (שלישי) מהומה גדולה בבית החולים, בטענה שלא הנגיף גרם למותה ויש לשנות את סיבת המוות.

האירוע הטעון התרחש בבית החולים אסף הרופא, כאשר בני המשפחה השכולה ביקשו להתפרץ למקום בה היתה מאושפזת האישה, אך נעצרו בידי צוותי הביטחון.

ברקע: העובדה שהלווית נפטר קורונה נערכת תחת הגבלות כבדות, והמת לא מובא לקבורה באופן רגיל - דבר אותו רצתה המשפחה למנוע.

לדברי הקרובים, האישה הייתה מאושפזת ושוחררה לביתה בעת שמצבה השתפר, אך בעקבות החמרה שבה לבית החולים וזמן מועט אחר כך נקבע מותה.

מ'אסף הרופא' נמסר בתגובה: "במהלך האשפוז, בשל מצבה, נלקחה בדיקת קורונה נוספת, שבה נמצאה האישה חיובית ל-covid19. לצערנו, לאחר שנעשו כל המאמצים להילחם על חייה, היא נפטרה. אנו משתתפים בצער המשפחה".

"הסרטון מתעד את התנהגותם האלימה של חלק מבני המשפחה כלפי צוותים רפואיים, דבר שלחלוטין אינו מקובל. המשפחה טוענת כי הנפטרת מוגדרת כמחלימה מקורונה ולא חולת קורונה, בעוד היחידה הארצית לזיהומים קבעה שהיא לא החלימה", נמסר עוד.

צפו בווידאו

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר