האזינו לרבי מסאטמר

"לא יודע אם יש חסידים של אדמו"רים ברמה כמו החסידים של הפוליטיקה"

המחזות הנראים ברחבי השכונות החרדיות, של רבים הלוקחים חלק פעיל בקמפיין של הנשיא טראמפ, גרמו לאדמו"ר מסאטמר למתוח על כך ביקורת • האזינו להתבטאותו המעניינת (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
דבריו של הרבי מסאטמר (תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האדמו"ר מסאטמר (מהרי"י) יוצא בחריפות נגד ההתעסקות החרדית ההולכת וגוברת בבחירות לנשיאות ארה"ב, המתקיימות היום (שלישי).

לאור המחזות הנראים ברחבי השכונות החרדיות, של רבים הלוקחים חלק פעיל בקמפיין של הנשיא דונלד טראמפ, נשא הרבי את דבריו, במהלך אסיפה מיוחדת.

בכינוס, שהתקיים בהשתתפות ראשי מוסדות סאטמר בליקווד, אמר האדמו"ר מסאטמר: "על כולנו לזכור שאנחנו נמצאים באמריקה במצב של 'גרים הייתם בארץ נכריה'".

"לצערי", המשיך הרבי, "חלק גדול מכלל ישראל עסוק מאוד בפוליטיקה האמריקאית השטותית, עד כדי כך שאני לא יודע אם יש חסידים של אדמו"רים ברמה כמו החסידים של הפוליטיקה...".

תהלוכת טמיכה בטראמפ, בפלטבוש (ללא קרדיט)

האדמו"ר הוסיף והבהיר: "זו לא הדרך שלנו, משום שאנו צריכים לזכור כי היחס של כולנו צריך להיות כמו 'גרים בארץ נכריה', ובוודאי שלא להתנהג כמו אנשים בתוכנו שמתערבים ממש בקמפיין ומשתתפים בעצרות".

לסיום דבריו בנושא הדגיש הרבי מסאטמר, כי "צריך כמובן להודות לריבון כל העולמים שיש לנו 'מלכות של חסד', אבל אנחנו לא אמריקאים ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתערב בנושא של ימין ושמאל, ליברלים, קונסרבטיבים וכו'. כך צריכים לנהוג במוסדותינו".

האזינו לדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר