ירד דרך מרזב

בחור בן 15 נפל מגובה בבית כנסת; מצבו קשה

בחור חרדי כבן 15 נפל מגובה של שתי קומות, כשניסה לרדת דרך המרזב, בבית הכנסת ברחוב מינץ בירושלים, ופונה במצב קשה לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה המקרה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז בחשוון תשפ"א | 03.11.20
(צילום: קבוצת שטח בוער)

בחור חרדי כבן 15 נפל הערב (שלישי) מגובה בבית הכנסת ברחוב בנימין מינץ בירושלים ופונה במצב קשה לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה.

כוחות החירום וההצלה הוזעקו הערב לבית כנסת ברחוב בנימין מינץ בשכונת רמות בירושלים, בעקבות דיווח על בחור שנפל מגובה.

המרזב השבור (צילום: קבוצת שטח בוער)

לכוחות ההצלה התברר כי הבחור ניסה לרדת דרך המרזב שעל הקיר החיצוני של מבנה בית הכנסת, וכתוצאה מכך, נפל מגובה של שתי קומות.

הבחור, קיבל טיפול ראשוני בזירת הנפילה ולאחר מכן פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלה בראשו ומצבו מוגדר קשה.

הקיר ממנו נפל הבחור (צילום: קבוצת שטח בוער)

איתן בריל חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הוא התגלש מגובה על צינור פלסטיק כמשובת נעורים. הצינור התנתק ממקומו והוא נפל על מזגן ומשם נפל לקרקע. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי הדסה עין כרם כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

חובש רפואת חירום במד"א שלומי לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בסמוך לבניין כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה קשה בראשו. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים שכלל חבישות, קיבועים, עצירת דימומים והרדמה, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב".

דם בזירת הנפילה (צילום: קבוצת שטח בוער)

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה הערב בשעה 17:30 לערך, על ידי מד"א נער בן 16.5 אשר נפל מקומה שנייה בבניין. מצבו קשה, סובל מפגיעת ראש קשה. עם הגעתו הונשם והורדם".

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל הוזעקו לפני זמן קצר לשכונת רמות, בעקבות דיווח אודות נפילה מגובה של נער כבן 15, שנפצע ופונה במצב קשה (עפ"י גורמי הרפואה). השוטרים החלו בבירור הנסיבות שהובילו לנפילתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר