נתוני התחלואה

משרד הבריאות מתנגד לפתיחת החנויות

משרד הבריאות החליט להתנגד לפתיחת חנויות הרחוב, ביום ראשון, בשל מדדי התחלואה העדכניים, מהם עולה כי חלה עלייה במקדם ההדבקה; מחר, קבינט הקורונה יתכנס (חדשות)

(צילום: אילוסטרציה)

משרד הבריאות החליט להתנגד לפתיחת חנויות הרחוב, ביום ראשון הקרוב, בשל מדדי התחלואה העדכניים, כך הוחלט בישיבה שנערכה הערב (שלישי) בהשתתפות בכירי המשרד.

כזכור, מתווה היציאה מהסגר השני שאושר בקבינט הקורונה, קבע כי השלב השלישי של היציאה, שיחל בשבוע הבא, יכלול את פתיחת חנויות הרחוב, אך הערב, כאמור, הוחלט במשרד הבריאות להתנגד לכך, בישיבת קבינט הקורונה שתתכנס מחר.

בישיבה בה השתתפו שר הבריאות יולי אדלשטיין, מנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי ופרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, נטען כי נתוני התחלואה העדכניים, בהם עליית מקדם ההדבקה, מחייבים את עצירת שלבי היציאה מהסגר, כולל פתיחת חנויות הרחוב.

בכירי המשרד צפויים לדרוש בישיבת קבינט הקורונה, להמתין ליום ראשון עם ההחלטה על פתלת החנויות, כדי לראות האם מקדם ההדבקה ממשיך לעלות.

שר האוצר ישראל כץ תקף היום את משרד הבריאות ואמר: "אם קבענו שישה שלבים לפתיחה, משרד הבריאות חייב לעמוד בזה. משרד הבריאות צריך לפעול כדי שמה שהוחלט עליו ייפתח, ביום ראשון חנויות הרחוב ושבוע אחרי זה הקניונים. המשק שלנו מאוד חזק, כשהתחלואה ירדה ביוני ראינו את האבטלה יורדת, עכשיו יש עלייה באבטלה בגלל הסגר, ואני נאבק לאפשר פתיחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר