משדר 'כיכר' • צפו

ירח טוקר מארה"ב: 'מרגיש שטראמפ מנצח'

בפאנל במשדר המיוחד של 'כיכר', השתתפו מארק צל ושלמה נאמן ושוחחו על 'האסון', לטענתם, אם ביידן ינצח. יועץ התקשורת ירח טוקר, סיפר מארה"ב על תחושות הניצחון (TV)

(צילום: אולפן כיכר)

הבחירות לנשיאות ארה"ב • משדר הבחירות מ'אולפן כיכר': במהלך פאנל מרתק שעסק בשאלה, מה יקרה עם ביידן ינצח? העביר יועץ התקשורת ירח טוקר את תחושותיו היישר מארה"ב.

בפאנל, בו השתתפו ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן ויו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, מארק צל, שוחחו עם מנחי המשדר, ישי כהן וישראל גרוס, על ההבדלים בין ממשל אובמה לממשל טראמפ.

שלמה נאמן סיפר כי בשטח, ראו הבדל גדול בין התקופות. "היינו בנפילה נוראית בזמן אובמה, לא יכולנו להניח קו ביוב או לבנות גן ילדים". עוד הוסיף ראש מועצת גוש עציון כי "בשמונה שנות אובמה היו לנו 0 התחלות בניה. היום, אנחנו הולכים לבנות 30 אלף יחידות דיור".

מארק צל הזכיר כי "ביידן בזמנו זעם על תוכניות בניה בשכונת רמת שלמה בירושלים. הוא איים להפסיק את הסיוע הביטחוני לישראל בגלל הבניה ביישובים, ויש חשש כבד ממה שיעשה ביידן במידה והוא יבחר".

יועץ התקשורת במגזר החרדי של המפלגה הרפובליקנית, ירח טוקר, עלה למשדר מניו יורק וסיפר על החוויות ועל תחושת הניצחון.

תנסה להסביר למה החרדים, כמו סאטמר עברו לתמוך בטראמפ?

ירח טוקר: "מדובר בפעילות שהחלה כבר בשנת 2016. אני חושב שזו דרמה שמעניינת את כל התקשורת בעולם שישראל והיהודים תומכים בנשיא טראמפ.

"צריך להבין שבארה"ב יש עשרות מילונים שהם אוהבי ישראל, כשהם רואים שישראל תומכת בטראמפ - זה משפיע עליהם לתמוך גם.

"אותו דבר קורה גם בציבור החרדי, הסיבה היא, ארבע שנים של ידידות אמת של הנשיא טראמפ. זה החל בשחרור רובשקין, דבר שאף אחד לא חלם שיקרה. טראמפ הכיר ברמת הגולן, בשגרירות בירושלים. תזכרו רק בטירוף שהיינו עוברים באו"ם, כאשר אובמה לא שם וטו על כל החלטה נגד ישראל - כפי שעשה טראמפ.

"מלבד כך, יש לנו ידיד אמת בבית הלבן, את חתנו של הנשיא קושנר ואת ברקוביץ', מדובר פה באמת בידיד ישראל מובהק. אין ספק שהיו ארבע שנים מדהימות דבר שלא היה כדוגמתו בארה"ב".

ירח טוקר הוסיף ואמר: "אני רוצה שטראמפ ינצח. אני רואה את התחושות ברחובות. גם ניו יורק שהיא דמוקרטית, כל אנשי העסקים וכל היהודים עברו לתמוך בטראמפ - זה דבר של קרה פה מעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר