המשפחה מגיבה

"הגופה שכבה על המיטה חמש שעות וחצי"

"אימא לא מתה מקורונה, אנחנו לא מצטערים בכלל. כל מי שיעבור את מה שאנחנו עברנו צריך לעשות ככה", אומר אבי המשפחה שהתפרעה בבית החולים - בניסיון להסביר (חדשות)

(צילום: לפי סעיף 27א')

בני המשפחה שתועדו משתוללים בבית החולים "שמיר-אסף הרופא" ותוקפים את הצוות הרפואי והמאבטחים, מסבירים - ומאשימים את בית החולים.

בריאיון ל-N12 הסביר אבי המשפחה, "לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי, מחזה מחריד. אישה שנפטרה בחמש וחצי בבוקר, אחרי שכולם ישבו איתה ונכנסו אליה. מוציאים אותנו ואומרים לנו שאימא נפטרה מקורונה. איך יש לה קורונה? אם הייתה לה קורונה, כולנו כאן היינו צריכים להיות בבידוד, גם הרופאים והאחיות. אימא לא מתה מקורונה".

מיד לאחר בני המשפחה ביקשו מצוותי הרפואה להיפרד מהאם אך נענו בסירוב, ואז לטענת האב החלה התלהטות הרוחות שתועדה ברשתות החברתיות: "רצינו להיכנס אל המחלקה ולקחת את אימא לקבורה, ולא נתנו לנו. ביקשנו - אמרו לנו 'לא!'. אמרנו להם שניכנס בכוח, אמרו לנו שננסה, וזה מה שקרה. ניסינו להיכנס ואז התחילו המכות. לא ייתכן שיהיה דבר כזה".

האבא טען: "הגופה של אמא שכבה על המיטה 5 שעות וחצי עד שמישהו הואיל להגיע ולטפל בה - זו פגיעה בכבוד המת, זאת התעללות".

"לא נהגנו באלימות כלפי הצוותים, אלא רק נגד המאבטחים שלא נתנו לנו להוציא משם את אימא. אנחנו לא מצטערים בכלל. כל מי שיעבור את מה שאנחנו עברנו צריך לעשות ככה. לקום ולהפוך את הבית החולים מקצה אל הקצה".

האב אמר גם כי: "לא ייתכן שבמדינת ישראל, מדינת חוק, יהיה מצב כזה. לא ייתכן שבן אדם שנפגע בתאונת דרכים, בסוף ימות מקורונה, לא ייתכן".

מ'אסף הרופא' נמסר בתגובה: "במהלך האשפוז, בשל מצבה, נלקחה בדיקת קורונה נוספת, שבה נמצאה האישה חיובית ל-covid19. לצערנו, לאחר שנעשו כל המאמצים להילחם על חייה, היא נפטרה. אנו משתתפים בצער המשפחה".

"הסרטון מתעד את התנהגותם האלימה של חלק מבני המשפחה כלפי צוותים רפואיים, דבר שלחלוטין אינו מקובל. המשפחה טוענת כי הנפטרת מוגדרת כמחלימה מקורונה ולא חולת קורונה, בעוד היחידה הארצית לזיהומים קבעה שהיא לא החלימה".

• סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר