המאבק על התקציב

בני גנץ לנתניהו: "זהו עוד שבוע שילך לאיבוד"

יו"ר 'כחול לבן', השר בני גנץ, פנה בפתח ישיבת הממשלה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבקשה לקדם את אישורה התקציב: "כדאי להתחיל להזיז את הדברים קדימה" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גנץ ונתניהו (צילום: גילי יערי ודוד כהן - פלאש 90)

שר הביטחון בני גנץ, יו"ר 'כחול לבן', פנה הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבקשה לקדם את אישורה התקציב: "כדאי להתחיל להזיז את הדברים קדימה".

לדבריו: "זהו עוד שבוע שילך לאיבוד בהיעדר תקציב לשנת 2021. למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל כדאי להתחיל להזיז את הדברים קדימה".

קודם לכן בירך גנץ את נשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן, ואמר: "אני מברך את הנשיא ביידן וסגניתו קמלה האריס על בחירתם, ובטוח שמסורת היחסים המיוחדים בין שתי המדינות תימשך ותתחזק תחת הנהגתם. היחסים בין ישראל לארה"ב הם יחסים עמוקים, שנשענים על ערכים ואינטרסים משותפים לאורך עשורים רבים".

גנץ הודה לנשיא היוצא, דונלד טראמפ: "אני מבקש להודות לנשיא טראמפ על פעולותיו החיוביות במזרח התיכון מול איראן וקידום הסכמי אברהם, שיישארו פה עוד הרבה זמן קדימה".

שר הביטחון הוסיף: "השבוע נביא לכנסת את הסכם השלום עם בחריין. אנחנו צריכים לפתח את הסכמי השלום ולהרחיב את היחסים עם בחריין ואיחוד האמירויות, ולצורך כך יש להטיל על משרד החוץ לפתח ולקדם את עבודת המשרדים השונים ביחד עם המל"ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר