"ברכת העם"

צפו: ראש הממשלה והנשיא מברכים את ביידן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח את ישיבת הממשלה בברכה לנשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן • נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שיגר ברכה מצולמת: "ברכת הצלחה שלוחה לך" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה בברכה לנשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן. נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שיגר ברכה מצולמת: "ברכת הצלחה שלוחה לך".

לדברי נתניהו: "אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. יש לי קשר אישי ארוך וחם עם ג׳ו ביידן, קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותו כידיד גדול של מדינת ישראל. אני בטוח שנמשיך לעבוד עם שניהם כדי להמשיך ולחזק את הברית המיוחדת בין ישראל לארה"ב".

רה"מ הודה לנשיא היוצא: "בשמי ובשם כל אזרחי מדינת ישראל אני מודה שוב לנשיא טראמפ על הידידות הגדולה שהוא הראה למדינת ישראל וגם לי באופן אישי. אני מברך אותו על הכרתו בירושלים ובגולן, על עמידתו מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ועל כך שהביא את הברית בין ישראל לארה״ב לפסגות חסרות תקדים. תודה לך הנשיא טראמפ".

נשיא המדינה, רובי ריבלין, אמר: ""ברכת העם בישראל וברכת מדינת ישראל שלוחה לך ידידי ג׳ו ביידן עם היבחרך לנשיא ה-46 של ארצות הברית של אמריקה. ברכת הצלחה שלוחה גם לך, גברתי סגנית הנשיא הנבחר קאמלה האריס.

ברכת הנשיא ריבלין (צילום: לע"מ)

"אדוני הנשיא הנבחר, כחבר משכבר הימים של מדינת ישראל, אתה עומד כעת כמנהיג העולם החופשי, וכמנהיגה של הקרובה והחשובה בבנות בריתה של מדינת ישראל. הברית האסטרטגית בין מדינותינו ובין האומות שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית ואינה נשענת על ידידות בלבד. שורשיה נטועים בערכים המשותפים שאנו חולקים ובמחויבותנו ארוכת השנים לחירות ודמוקרטיה כאבני היסוד של החברה בה אנו חיים".

ריבלין הודה לנשיא היוצא: ""זוהי העת להודות גם לנשיא טראמפ על ארבע שנות עשייה משותפת בהם פעל לביצור ביטחונה של מדינת ישראל ולבניית יחסים של שלום בינה לבין שכנותיה.

"אנו מודים לעם האמריקאי כולו על התמיכה והחברות האיתנה. אין לי ספק כי היחסים המיוחדים ושיתוף הפעולה רב הגוונים בינינו ישגשגו ויתחזקו גם בעתיד. בשם העם בישראל, אני מאחל לך הנשיא הנבחר ולממשלך הצלחה רבה, ומבקש להזמינך לביקור בישראל כאורחנו בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר