אמן המוזיקה הבינלאומי ספד לרב זקס זצ"ל

הזמר והיוצר הבינלאומי, אלכס קלייר, אחד מכוכבי המוזיקה הישראלים המוכרים ביותר בעולם, ששב בתשובה לפני כעשור, סיפר כיצד השפיע הרב זקס על הקריירה הייחודית שלו (מוזיקה)

(צילום מסך: מתוך חשבון האינסטגרם של קלייר)

הזמר והיוצר הבינלאומי אלכס קלייר, שחזר בתשובה לפני כעשור והפך לחרדי, פרסם סטורי מרגש לאלפי העוקבים שלו ברשתות החברתיות, על הקשר עם הרב יונתן זאקס זצ"ל, ששימש כרבה של בריטניה ונפטר אמש לאחר מחלה קשה בגיל 72.

"כשחזרתי בתשובה", כתב קלייר, "נאמר לי ע"י רבנים ואנשי מוזיקה, כי לא יתאפשר לי להיות יהודי שומר תורה ומצוות בתעשיית המוזיקה".

"אבל הרב זאקס זצ"ל עודד אותי ונתן לי כוח להמשיך, ולהבין שהכל אפשרי אם אדם משתמש בכוחות שנתן לו אלוקים", כתב בהתרגשות הזמר והיוצר הבינלאומי.

קלייר הוסיף: "זכיתי לבלות זמן עם הרב זאקס, הוא היה איש מחשבה אדיר, אבל מה שהפעים שאותי הכי הרבה בשיחות בינינו היה דווקא האמפטיה ההכלה והאכפתיות שהפגין כלפיי".

אלכס קלייר

אלכס קלייר הפך באורח פלא דווקא לאחר חזרתו בתשובה לכוכב מוזיקה בינלאומי, לאחר ששירו "קרוב מידי" נלקח על ידי חברת מיקרוסופט לפרסומת של החברה. מאז הוציא קלייר כמה אלבומים וערך מסעי הופעות גדולים בעולם עם עשרות אלפי אוהדים. כשללא ספק אלכס קלייר הוא כוכב המוזיקה הישראלי הכי מוכר בעולם עם להיטים רבים עם עשרות מיליוני צפיות, כשדווקא בישראל הוא אנונימי למדי.

בשנת 2012 התחתן, ולו ולאשתו שלושה ילדים, הם מתגוררים בשכונת נחלאות בירושלים כשקלייר לומד תורה ומקורב לחב"ד.

לפני כחודש השתתף קלייר בפרויקט השבת של האחים פורטנוי כשהוא מבצע יחד עימם את השיר "יום שבתון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר