טכניקה חדשה • צפו

גם הערב: מהומות במא"ש על מעצר הקטין

הקיצוניים במאה שערים הפגינו גם הערב, במחאה על מעצרו של הקטין. הערב, המשטרה ניסתה טכניקה חדשה כדי למנוע הצתת פחים, במקביל, בלשים הסתובבו בקרב המפגינים (TV)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההפגנה, הערב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

קבוצת קיצוניים מפגינים גם הערב (שני) בכיכר השבת, במחאה על מעצרו של הקטין בן ה-14. הערב, לראשונה, המשטרה ביצעה טכניקה חדשה, שתמנע מהפחים במקום לבעור.

כ-100 קיצוניים הפגינו גם הערב, לאחר שהפגינו אמש וביום חמישי, בכיכר השבת בירושלים. הפעם, המשטרה נערכה מראש ושתלה בלשים בין המפגינים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי תפקיד הבלשים היה למנוע הצתות של פחים, ואכן, בשעה האחרונה, נעצרו 2 מפגינים. הפעם, המשטרה גם מילאה את הפחים באזור כיכר השבת במים, במטרה למנוע את הצתת הפחים, זהו מהלך ניסיוני חדש של המשטרה, שככל הנראה, באם הוא יצליח, המשטרה תפעל כך גם בהפגנות הבאות.

הפגנית נערכות כאמור, בעקבות מעצרו של קטין בן 14, המואשם בחמש עבירות אלימות חמורות, שהפר מעצר בית ובשל כך מעצרו הוארך.

כזכור, מה שהוביל למעצר הקטין, כפי שדווח ב'כיכר השבת', זו הפרת צו מעצר בית שהוצא נגד הנער, נגדו תלויים ועומדים מספר האשמות חמורות, בהן ניסיון לתקיפת שוטר, השתתפות בהתפרעות, חבלה במזיד ברכב וניסיון פציעה.

הקטין, המתגורר ב'מאה שערים', נעצר לפני כשבועיים, ונשלח לרצות מעצר בית בעיר באר שבע למשך תקופה מוגדרת מראש.

אלא שמידע מודיעיני שהגיע למשטרה העלה כי הוא הפר את המעצר בכך שיצא מבירת הנגב. בשל כך הוא נעצר שוב בשבוע שעבר, הוגש נגדו כתב אישום חמור ומעצרו הוארך בשבועיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר