מפתיע • צפו

דרוקר חשף: ח"כ נפתלי בנט תכנן לממן אותי

יו"ר המפלגה הימנית ביותר בכנסת עמד מאחורי מיזם של "חבורת עיתונאים שמאלנים"? כך לפחות טוען פרשן חדשות 13 רביב דרוקר - חשיפה שהליכוד מיהר כצפוי להדהד (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בחשוון תשפ"א | 10.11.20
בנט ודרוקר (מתוך 'הצינור', רשת 13. תמונות: Oren Ben Hakoon, POOL / פייסבוק)

לפני מספר שנים שקל פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר להקים מיזם של עיתונאות עצמאית, ומי שעמד מאחוריו בכל הקשור להשקעה הכספית היה לא אחר מנפתלי בנט, כיום יו"ר מפלגת ימינה ושם מוביל במירוץ לראשות הממשלה.

בתכנית 'הצינור' של גיא לרר בערוץ 13 חשף אמש דרוקר: "זה היה בשלבים מאוד מתקדמים. היתה לנו כבר קבוצת משקיעים, וקבוצה של עיתונאים - בהם אני, עפר שלח וברוך קרא".

"בין המשקיעים", הפתיע הפרשן המזוהה עם השמאל, "זה שהיה מאחורה, בתוך הענין והסכים לשים כסף, היה אחד בשם נפתלי בנט".

לדבריו, הדבר אירע אחרי פרישת בנט מלשכתו של יו"ר האופוזיציה דאז בנימין נתניהו. "הוא נורא האמין בעיתונות עצמאית ודברים כאלה, ורצה להשקיע בחבורת העיתונאים השמאלנית שרצתה לעצמה איזה מיזם תקשורת אינטרנטי משלה".

את החשיפה המפתיעה הזו מיהרה היום, כצפוי, מפלגת הליכוד להדהד, במטרה לגרוע מנדטים ימניים מאלו ההולכים ומצטברים בחיקו של בנט לפי הסקרים, במידה והבחירות היו נערכות כעת.

מ'ימינה' נמסר בתגובה: "נתניהו שוב מתעסק בפוליטיקה ובהפצת שקרים, במקום בטובת אזרחי המדינה. עם מיליון מובטלים, עסקים קורסים וילדים מתפוגגים מול מסכים, שוב נתניהו, רגב ואסנת מארק עוסקים כל היום בספינים ובהפצת רעל".

יצוין, כי זו לא הפעם הראשונה בה מוזכרים שמותיהם של בנט ודרוקר יחדיו. בעבר דווח, כי בסביבת ראש הממשלה נתניהו מאשימים את בנט כי הוא שהדליף לעיתונאי דרוקר את פרטי פרשת 'ביבי טורס', שלבסוף נסגרה בלא כלום.

יו"ר מפלגת ימינה מצידו הכחיש האשמה זו מכל וכל, וטען כי מדובר בעלילה ובחשד שווא.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר