עם התפתחות העיר

"מדהים לראות את ההתפתחות של מאוחדת בבית שמש"

מנהלת אגף השיווק הארצי של מאוחדת הגב' שיפרה פרידמן ויצמן, הגיעה לסיור בכורה מיוחד במרפאות מאוחדת בבית שמש לאור ההתפתחות האדירה בעיר: פתיחת מרפאת רימונים – המרפאה הגדולה בעיר וחנוכת מוקד השבת בשכונה החדשה רמה ד' • "בזכות העבודה, המסירות והמקצועיות שלכם, מאוחדת היא הקופה הגדולה ביותר בקרב הציבור החרדי בבית שמש ובמחוז כולו וכתוצאה מכך, שירותי הרפואה של מאוחדת בעיר הם הנרחבים והמקצועיים ביותר", אמרה לצוותים הרפואה והניהול של המרפאות (בריאות)

(צילום: יח"צ)

במסגרת תנופת ההתפתחות האדירה של מאוחדת בעיר בית שמש, הגיעה השבוע לסיור מיוחד מנהלת אגף השיווק הארצי של מאוחדת הגב' שיפרה פרידמן ויצמן.

הגב' פרידמן ויצמן סיירה יחד עם מנהלת מרחב מאוחדת בבית שמש הגב' רבקי בר עזר בכל המרפאות של מאוחדת בעיר והביעה את גאוותה על כך שמאוחדת היא הקופה היחידה בבית שמש שהציבה לה למטרה להקים מרפאה בכל שכונה ואכן עמדה במטרות, כאשר גם בשכונת רמה ד' - השכונה החדשה שזה עתה אוכלסה, כבר נתחה מרפאה חדשה עם מיטב הרופאים לטובת התושבים החדשים.

במהלך הסיור במרפאות נפגשה הגב' פרידמן ויצמן עם מנהלות המרפאות הגב' רבקי פרידמן מנהלת מרפאת חפציבה, הגב' רחל יוסקוביץ מנהלת מרפאת לב הרמה,

הגב' דבורי שטיינברג מנהלת המרכז הרפואי רימונים והגב' אסתר קרישבסקי מנהלת מרפאת נחלה ומנוחה. הגב' פרידמן ויצמן ביקשה לחזק את העובדים המסורים של מאוחדת בכל המרפאות בעיר וציינה את היקפי העבודה העצומים בחודשים האחרונים מאז פרוץ נגיף הקורונה, בד בבד עם שאר הטיפולים השגרתיים.

לסיור התלוו מנהל המגזר החרדי ב'מאוחדת' הרב משה ברים, מנהל השיווק במחוז ירושלים הרב יהודה לוי, הגב' שירלי מורגנשטרן מנהלת מחלקת צמיחה ומנהלי המרחבים.

הביקור המיוחד נקבע לאור ההתפתחות חסרת התקדים של מאוחדת בבית שמש, שכן רק השבוע נחנכה מרפאת רימונים - המרפאה הגדולה ביותר בעיר וכן מוקד שבת שנפתח השבוע בשכונה רמת ד' החדשה.

בדברים שאמרה למנהלי המרפאות ולצוותים הרפואיים והניהוליים במרפאות מאוחדת בעיר ציינה הגב' פרידמן ויצמן את המסירות האדירה של כל אחד ואחד ללקוחות ועל העובדה שבזכות העבודה, המסירות והמקצועיות שלהם, מאוחדת היא הקופה הגדולה ביותר בקרב הציבור החרדי בבית שמש ובמחוז כולו וכתוצאה מכך, שירותי הרפואה של מאוחדת בעיר הם הנרחבים והמקצועיים ביותר.

"התפעלתי מההון האנושי שפגשתי במרפאות, את המסירות של העובדים ללקוחות לא ניתן להשיג בשום מקום אחר, וזה כולל את מנהלי המרפאות וכל המזכירות והעובדים. כך לדוגמא פגשתי מנהלי קשרי לקוחות כמו הרב אלתר הורביץ שגם לקוחות מקופות אחרות בבית שמש פונים ונעזרים בו. אני מחזקת ומעריכה את פועלם של המנהלים והעובדים במחוז כולו בראשותו של מנהל המחוז עופר משולם. אני רוצה להודות לראשות העיר ולעומדת בראשה הגב' עליזה בלוך על התמיכה והסיוע הניתן לנו. מדהים לראות את ההתפתחות של מאוחדת בבית שמש, בד בבד עם התפתחותה של העיר עצמה", ציינה הגב' פרידמן ויצמן. "המטרה שלנו, שתושבי בית שמש יקבלו את סל שירותי הבריאות הטובים ביותר. שמחתי לראות שלמרפאות שלנו בבית שמש הצטרפו מיטב הרופאים הטובים והמומחים ביותר שנותנים מענה בפריסה רחבה ברחבי העיר, תוך התאמה מלאה לצרכים של הציבור החרדי ושאר הציבורים בעיר. בזכותכם, יש לנו את הצוות הטוב ביותר. אנחנו קבוצה מאוחדת ומלוכדת ונמשיך להרחיב את שירותי הרפואה בבית שמש לטובת הלקוחות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר