חיפושים נרחבים

חשש: החייל שגיא בן דוד נעדר לאחר שיצא מבסיס ליד חיזמה

חייל צה"ל שגיא בן דוד עלה על מונית אחרי שיצא מהבסיס הצבאי בו הוא משרת, ומאז - במשך יממה, נעלמו עקבותיו • המשטרה וצה"ל פתחו בחיפושים, וכל הכיוונים נחקרו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

שגיא בן דוד, חייל צה"ל המתגורר בשכונת פסגת זאב שבירושלים, יצא אתמול מהבסיס - ומאז נעלמו עקבותיו. צה"ל והמשטרה פתחו בחיפושים.

החייל יצא ביום שלישי בשעות הצהריים מבסיסו בענתות, הסמוך למעלה אדומים. הוא עלה על מונית ופעם האחרונה נצפה במחסום חיזמה הסמוך.

בני משפחתו הפיצו את תמונתו ומבקשים מהציבור לסייע ולנסות לאתר את החייל הנעדר. כוחות הביטחון, בשלב זה, בודקים את כל האופציות.

משטרת ירושלים בשיתוף עם המשטרה הצבאית והיחידה לאיתור נעדרים בצה"ל פתחו בסריקות בקרב המקום בו נראה לאחרונה, ובחקירה בניסיון לגלות את מקום הימצאו.

לפי ההערכות הראשונות, לא מדובר בפיגוע או בחטיפה. ככל הנראה, כך מעריכים כוחות הביטחון, אין כאן סיפור של פח"ע (פעילות חבלנית עוינת).

דובר צה"ל עדכן: "החייל נעדר מאתמול משעות הצהריים, הקמנו חפ"ק בשיתוף מצ"ח ויחידת אית"ן לאיתור נעדרים, משטרת ישראל וחיילי צה"ל וכולם פועלים לחפש אותו, אנחנו מניחים שכרגע לא מדובר באירוע פח"עי ופרטים נוספים ימסרו בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר