"השב"כ מעורב"

אח החייל שגיא בן דוד - שנעדר: "תעזרו לנו לחפש אותו"

שגיא בן דוד, חייל צה"ל שנעדר מאמש, לאחר שעלה על מונית מהבסיס הצבאי בו הוא משרת. אחיו פונה לעם ישראל ומתחנן: "תעזרו לנו, אנחנו לא יודעים כלום, ולא מפסיקים לבכות" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החייל שנעדר (צילום: פייסבוק)

שגיא בן דוד, חייל צה"ל המתגורר בשכונת פסגת זאב שבירושלים, יצא אתמול מהבסיס - ומאז נעלמו עקבותיו. חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת, נציגי היחידה לאיתור נעדרים, חיילי צה"ל ומשטרת ישראל הקימו חפ"ק משותף לניהול החיפושים אחריו.

משטרת ישראל והמשטרה הצבאית מבקשות את עזרת הציבור באיתור הנעדר. ומוסרות, "כי כל היודע דבר על מקום הימצאו או מידע שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למוקד 100".

אחיו של החייל הנעדר מירושלים אמר בשידור חי ברשתות החברתיות: כי "יחידות מובחרות מעורבות בחיפושים וגם שירות הביטחון בכללי בתמונה. אנחנו לא מפסיקים לבכות ורוצים להודות לכולם על התמיכה".

לאחר מכן, כשהוא ממרר בבכי אמר האח: "אנחנו ממש לא יודעים כלום ומצפים לנס, בעזרת ה' נקווה שימצהו אותו בריא ושלם, מה שאנחנו מבקשים, זה שתעזרו לנו למצוא אותו".

יצוין, כי החייל יצא ביום שלישי בשעות הצהריים מבסיסו בענתות, הסמוך למעלה אדומים. הוא עלה על מונית ופעם האחרונה נצפה במחסום חיזמה הסמוך.

לפי ההערכות הראשונות, לא מדובר בפיגוע או בחטיפה. ככל הנראה, כך מעריכים כוחות הביטחון, אין כאן סיפור של פח"ע (פעילות חבלנית עוינת).

דובר צה"ל עדכן: "החייל נעדר מאתמול משעות הצהריים, הקמנו חפ"ק בשיתוף מצ"ח ויחידת אית"ן לאיתור נעדרים, משטרת ישראל וחיילי צה"ל וכולם פועלים לחפש אותו, אנחנו מניחים שכרגע לא מדובר באירוע פח"עי ופרטים נוספים ימסרו בהמשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר