שגיא בן דוד ז"ל

האח נפרד בפוסט דומע: "שגיא, תגיד לי שזה לא אמיתי"

רועי בן דוד, נפרד בפוסט דומע, מאחיו החייל, רב-טוראי שגיא בן דוד ז"ל, שגופתו אותרה הבוקר, יומיים לאחר שנעדר. "צדיק שלי, אני אוהב אותך אחי, שמור עליי בגן עדן!", כתב (חדשות)

החייל שגיא בן דוד ז"ל (צילום: מתוך אינטסגרם)

"בבקשה תגיד לי שזה לא אמיתי, בבקשה תבוא, תביא לי את החיבוק הזה שאתה נותן", במילים אלו, נפרד רועי בן דוד, מאחיו החייל, רב-טוראי שגיא בן דוד ז"ל, שגופתו אותרה הבוקר (חמישי), יומיים לאחר שנעדר.

"אח יקר שלי, לא מאמין עדיין שאני כותב את זה", כתב רועי בפוסט שפרסם באינסטגרם, "מנסה לכתוב כבר שעתיים, והדמעות לא מפסיקות. מלאך שלי, שומר שלי, אחי הגדול!, בבקשה תגיד לי שזה לא אמיתי, בבקשה תבוא תביא לי את החיבוק הזה שאתה נותן, תגיד לי 'איך היה לך בלימודים', תשאל 'איך היה היום שלי, אני צריך משהו? צריך כסף? מישהו מציק לך?', בבקשה אחי".

"הגעגועים אליך לא מפסיקים!!", כותב האח בדמעות, "אני מצטער שזה היה צריך להיגמר ככה אחי, שמתי לב עליך שמשהו בחודש האחרון מוזר אצלך, אבל לא שיתפתי".

האח המשיך וכתב: "אני מתגעגע לזה שהיית לוקח כדורגל והיינו משחקים כדורגל, היית מאמן אותי, וגם אחרי כול הריבים שלנו, היית מתקשר אליי ב-2 לפנות בוקר, לשאול אם אני רעב, אם בא לי לאכול".

"שגיא אני אוהב אותך אחי, מלאך שלי, זה כל כך קשה ובלתי נתפס אחי, איך תמיד עזרת לאמא גם אחרי כל מה שעברת, תמיד היית שואל אותנו, מתעניין בנו. איך אהבת את התורה, את הכיבוד אב ואם, צדיק שלי, אני אוהב אותך אחי, שמור עליי בגן עדן!".

כפי שדווח מוקדם יותר, כוחות משולבים של צה"ל ומשטרת ישראל איתרו מוקדם יותר היום את גופתו של חייל צה"ל, רב-טוראי שגיא בן דוד ז"ל, סמוך למחסום חיזמא. דובר צה"ל מסר כי "משטרת ישראל והמשטרה הצבאית חוקרות את נסיבות האירוע. הודעה נמסרה למשפחתו".

מהמשטרה נמסר כי "בתום פעולות חיפושים נרחבות שנמשכו מאז העדרות של חייל צה״ל שגיא בן דוד ע"י משטרת ישראל וצה"ל לצערנו מוקדם יותר היום אותר החייל הנעדר כשהוא ללא רוח חיים. מודים לכל מי שסייע בחיפושים". עוד נמסר כי "נסיבות האירוע נבדקות".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', שגיא בן דוד, חייל צה"ל המתגורר בשכונת פסגת זאב שבירושלים, יצא ביום שלישי בשעות הצהריים מהבסיס בענתות, הסמוך למעלה אדומים, בו הוא משרת, הוא עלה על מונית ומאז נעלמו עקבותיו כאשר בפעם האחרונה נצפה בסמוך למחסום חיזמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר