למרות ההתנגדות החרדית

בני גנץ לוחץ את החרדים: 'לקדם מיד את העלאת הקנסות'

לקראת קבינט הקורונה, הנחה יו"ר 'כחול לבן' השר בני גנץ את שרי מפלגתו להתנגד להטלת עוצר לילי, ומנגד, לקדם באופן מיידי את העלאת הקנסות - זאת למרות התנגדות החרדים לכך (אקטואלי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יושב ראש 'כחול לבן' השר בני גנץ נמצא כעת מעבר לים, בביקור ביטחוני בקפריסין, לצד עם שרי ההגנה של האי השכן ויוון, אבל עיניו נשואות ארצה.

בשעה 14:00 צפויה להיפתח ועדת השרים לקורונה, והשר גנץ הכין את שריו בוועדה לקראת הישיבה והודיע כי נציגיו יתנגדו ליוזמה שעלתה בימים האחרונים, המבקשת להטיל עוצר לילי בישראל. בהודעתו שמסר כתב שר הביטחון כי "בעת הזו אין טעם למהלך".

גנץ כנראה לא אהב את השבוע שחלף מבחינת קשרי ראש הממשלה והסיעות החרדיות, שכלל כמה פגישות ישירות עם נתניהו או עם בכירי מפלגתו יריב לוין ויולי אדלשטיין.

עיקר המחלוקת בין "יהדות התורה" לראש הממשלה עסקה בהגדלת הקנסות, עניין שיקשה על מוסדות החינוך החרדיים שפתוחים נגד הוראות הממשלה. לקראת ישיבת ועדת השרים הנחה גנץ את שריו שיפעלו מייד להעלאת הקנסות, מה שנראה כעוד מנוף לחץ שמפעיל גנץ על ליצמן וגפני, לקראת המאבק על התקציב.

בהודעה מטעמו נמסר כי "גנץ סיכם עם השרים על קידום הנושאים הבאים בישיבת הקבינט: 1. הורדת סף הכניסה של יישובים אדומים לסגר– מערכת הביטחון ופיקוד העורף יכנסו ביישובים אלו לסיוע מוגבר; 2. קידום מיידי של העלאת הקנסות כפי שסוכם בישיבות הקבינט; 3. פתיחה של אזורי המסחר הפתוחים ביישובים הירוקים; 4. פתיחת כיתות ה'-ו' ביישובים הירוקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר