ארה"ב וישראל

סקרים ובחירות: שלמה פילבר בראיון מיוחד

הסוקרים שנפלו בארה"ב; איך עורכים סקרים; הסקרים בישראל והזינוק של נפתלי בנט; מצב הסיעות החרדיות ואיך סוקרים את ש"ס? שלמה פילבר, מנכ"ל 'דיירקט פולס' בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

שלמה פילבר עבר שנתיים סוערות, מתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת הוא הפך לאחד מהסוקרים האמינים בישראל, לצד היותו עד המדינה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

בראיון מיוחד, באולפן 'כיכר השבת', הוא מסביר מדוע הסוקרים בארה"ב טעו, עד כמה סקרים משפיעים על הבחירות, הסקרים בישראל והזינוק של נפתלי בנט בסקרים, עד כמה תשפיע הקורונה על הסיעות החרדיות והאם יש משהו שהוא מתחרט עליו בתיק 4000? צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון התייחס פילבר לסיעות החרדיות ואמר: "אני רואה בעיתיות בין שביעות הרצון של הבוחרים החרדים מהנציגים שלהם אבל זה לא מתורגם לעונש בבחירות, למעבר למקומות אחרים". פילבר הדגיש כי בליכוד יש רק בין 15 ל-20 אלף חרדים.

"אני מעריך שגם עכשיו עם כל חוסר שביעות הרצון אנשים ימשיכו להצביע לסיעות החרדיות. גם אם אנשים לא יהיו מרוצים - הם ימשיכו להצביע", הדגיש פילבר.

באשר לסקרים וש"ס, אומר פילבר: "אצל ש"ס אנחנו רואים באופן עקבי בין 2 ל-3 מנדטים הם נסתרים. הם לא נמצאים במספרים, אתה לא יכול לראות אותם".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר