"מנהיג כל פורום"

כך פרופ' רוני גמזו נפרד מאריה דרעי: ספר והקדשה חמה

טרום ישיבת קבינט הקורונה האחרונה שלו בתפקיד, שלח פרופ' רוני גמזו ספר ומכתב לשר הפנים אריה דרעי, ובו הודה לו על שיתוף הפעולה ביניהם ושיבח את מנהיגתו (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הספר וההקדשה (צילום: ללא קרדיט)

ממונה הקורונה, פרופסור רוני גמזו, יסיים הערב (חמישי) את תפקידו כמנהל תוכנית "מגן ישראל" וכאחראי המאבק במגיפת הקורונה, ויחזור לתפקידו כמנהל בית החולים "איכילוב", כפי שסוכם בתחילה.

את מקומו ירש הפרופסור נחמן אש, שכיהן בעבר כקצין הרפואה הראשי בצה"ל, המאמין בשיטת הסגרים יותר מהפרופסור גמזו.

פרופ' רוני גמזו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

היום, טרום ישיבת ועדת השרים לקורונה האחרונה שלו בתפקיד, שלח הפרופסור רוני גמזו ספר ומכתב לשר הפנים, יושב ראש ש"ס אריה דרעי, ובו הודה לו על שיתוף הפעולה בשלושת החודשים שחלפו.

"אריה היקר", כתב גמזו, "ראיתי לנכון לצרף ספר שקשור בשורשים שכנראה משותפים לנו. באירוע הזה הכרתי יותר לעומק את מנהיגותך, חכמתך, כושר הניהול והמנהיגות. אתה מנהיג כל פורום שאתה נמצא בו גם אם אתה לא הבכיר הרשמי.

ההקדשה

"גם ראיתי איך אתה דואג לציבור שלך, אבל גם יודע לדאוג לכל עם ישראל - לכל חברה ולכל מגזר וזרם. תודה על הגיבוי גם אם לפעמים היינו חלוקים. בהערכה, רוני ג'".

כזכור, בין השניים היו מספר חילוקי דעות לאחר שהחברה החרדית חשה כי גמזו נטפל אליה יותר מדי, למשל בדרך בה פעל בסוגיית הטיסות לאומן, ערב ראש השנה ה'תשפ"א.

הספר

שר הפנים דרעי השיב לו איחולים חמים ולבביים בישיבת הוועדה ואמר: "אני מודה לך, הפרופ' גמזו, על העבודה המאומצת, המקצועית והרצינית שעשית. המצב כעת, כאשר אתה עוזב, טוב הרבה יותר מאשר שקיבלת אותו. אני מקווה שתבוא לבקר אותנו - ולא אנחנו נבוא לבקר אותך באיכילוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר