"מנגנים בכיכר"

בואו ללמוד לנגן את הלהיט של אוהד ושמילי

צמד הזמרים החסידיים המצליחים אוהד ושמילי יצאו בסינגל חדש, איש התווים המוביל במוזיקה היהודית, אברימי גורארי כבר הכין לכם את התווים כדי שתוכלו לנגן אותו מקצועי (מגזין)

אברימי גורארי | כיכר השבת |
(צילום: מרק דשב)

המעבד וכותב התווים המוביל בעולם המוזיקה היהודית, אברימי גורארי, בפינתו השבועית ב'כיכר השבת' - 'מנגנים בכיכר', בה מתפרסם מידי שבוע תווים של שירים חדשים או ישנים כדי שתוכלו לנגן בבית, ברמה הגבוהה ביותר.

גורארי, כותב במשך שנים תווים לתזמורות ולעיבודים עם מיטב המעבדים והיוצרים במוזיקה היהודית, והוא גם אחראי לעיבודים רבים במוזיקה החסידית, כולל שניים מאלבומיו של גדול הזמר החסידי אברהם פריד.

הפעם נבחר שיר טרי וקצבי, דואט מקפיץ של צמד הזמרים אוהד מושקוביץ ושמואלי אונגר, שחברו יחד לשיר "בר אילעאי" שהולחן לכבוד חתונתו של אחיו של אונגר. הלחן של הרשי ויינברגר והעיבוד של נפתלי שניצלער.

אברימי גורארי: "זהו אמנם שיר חדש, אבל כבר מתנגן בכל החתונות. מדובר בשיר אליו חברו כל הכוכבים: החל במלחין הרשי ויינברגר, המפיקים, דוד פדידה ונפתלי שניצלער, והמבצעים אוהד ושמילי. השיר קליט, קל לשירה ולריקודים. ברגע ששמעתי אותו לאחר ששוחרר במוצאי שבת שעברה, ידעתי מיד שאני רוצה לכתוב אותו לתווים באופן מיידי, כדי שיוכלו לבצע אותו כבר למחרת ביום ראשון בחתונות. ואכן הבקשות מיהרו להגיע וזה מה שקרה לבסוף".

להורדת גרסה להדפסה:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר