הראיון המלא

ד"ר מיסקין: "חובה לדווח על חולים, זה מציל"

החיסון שבדרך והאור בקצה המנהרה; הסיבה לירידה בתחלואה במגזר החרדי; מדוע לא כדאי להידבק במכוון ופתיחת מוסדות החינוך • ד"ר יאן מיסקין בראיון מיוחד לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ד"ר יאן מיסקין, מנהל חמל קורונה מחוז ירושלים בכללית וחבר בצוות טיפול במגפות של משרד הבריאות, בראיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' על החיסון לנגיף הקורונה שבדרך, הירידה בתחלואה במגזר החרדי ופתיחת מוסדות החינוך. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון הסביר ד"ר מיסקין: "הציבור החרדי לא יצא מהקורונה, אם הציבור החרדי ידגם כפי שהוא נדגם בשביל לצאת למלונות בתקופת החגים בכדי להתפלל במניין, התוצאה הייתה אחרת. יש תחלואה אך אין 'סיבה' להיבדק, יש הרבה חולים שאנחנו לא יודעים עליהם במגזר. אם נדגום - נדע".

"אני שמע גם בביתר עילית וגם ברמת בית שמש, אלו אוכלוסיות מאוד צעירות", הסביר ד"ר מיסקין את הירידה במספר המתים והחולים קשה: "היות ובמגזר היהודי, לא רק חרדים, יודעים להשים את המבוגרים בבתי אבות ועל בתי האבות שמנו משמר כבד, בניגוד לגל הראשון, אז יש לנו אזורים עם משפחות צעירות גדולות שברור לנו שיש קורונה אבל אנשים סברו שלהם לא יקרה כלום אם יסגרו את הדלת וישמרו על בידוד עשרה ימים".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר