צפו

פעוט חולץ ממעלית בליל שבת; אביו מרוגש

אמירת פרק תהלים כתודה לה', בתוך הלחץ הגדול בעת החיפושים אחר ילדו הפעוט, היא לפי ר' אהרן הנרגש הסגולה שהצילה אותו לאחר שנתקע במעלית בליל שבת • צפו (חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: איתמר קירשבוים)

הרב אהרן זלצמן, חסיד קרלין ומגיד מישרים במודיעין עילית, איבד בליל שבת האחרון את ילדו הפעוט, ומצא אותו לבסוף, לדבריו, בזכות אמירת פרקי תהילים מסוימים.

הערב (מוצ"ש) הוא מתאר: "ילדי, חיים שלמה לייב, חיכה לי למטה שארד ללכת לבית הכנסת. כשאני מגיע, אומר לי הילד הגדול, שהקטן איננו".

"התחלתי לחפש אותו. תחילה בלי לחץ, אך כשעברה חצי שעה ונהיה חושך, מתחילים לאבד עשתונות. הוא הרי רק בן שנתיים וחצי, אנשים עזרו לי בחיפושים, וכבר עבר זמן רב, ואין כלום".

וכאן באה התפנית: "במקרה, ביום שישי ראיתי רעיון של ר' יענקוש בשם ר מרדכי דרוק זצ"ל, שבזמן מצוקה, כשאומרים פרק כ' בתהלים ('יענך השם'), לא לשכוח לומר באותה נשימה פרק ק' ('כי טוב השם')".

וזה עזר, טוען הרב זלצמן: "בני אחרי כשעה וארבעים, כשכבר הייתי בדרך להזעיק את הביטחון העירוני בהסכמת הרב, אני שומע צרחה: מתברר שהילד נכנס מעצמו למעלית והיה שם בחושך זמן רב, עד שהחליט ללחוץ על כל הכפתורים וככה התגלה. זה מה שקרה ב"ה, וזה יכל להיגמר רע מאוד".

"בתוך כל זה מצאתי משהו יותר גדול בתוך כל זה - הקירבה לה', הרוגע והאבחנה שיש לנו על מה להודות", הוא מסיים בהתרגשות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר