הירי לשפלה

נתניהו לחמאס: "גם בקורונה, אל תנסו אותנו"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית לירי לעבר הדרום והשפלה ופנה לארגון הטרור חמאס: "המחיר של המשך התוקפנות יהיה כבד" (צבא)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: משרד ראש הממשלה, לע"מ)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (ראשון( בפתח ישיבת הממשלה השבועית לירי לעבר הדרום והשפלה ופנה לארגון הטרור חמאס: "המחיר של המשך התוקפנות יהיה כבד".

לדברי נתניהו: "הבוקר, צה"ל תקף תשתיות ומטרות של החמאס ברצועת עזה. לא נקבל שום התקפות נגד מדינת ישראל ואזרחי ישראל. אני מזהיר את ארגוני הטרור בעזה, גם בזמן משבר הקורונה - אל תנסו אותנו".

ראש הממשלה הוסיף: "אני אף פעם לא מפרט את התכניות המבצעיות שלנו, אבל אני אומר להם - המחיר של המשך התוקפנות יהיה כבד, כבד מאוד".

מוקדם יותר הזהיר שר הביטחון בני גנץ: "אם חמאס לא יעמוד במבחן השקט- התוצאות תהיינה קשות קודם כל עבור הנהגתו ועבור תושבי הרצועה. את המענה שלנו להפרת הריבונות, מעבר למה שעשינו, נמשיך בזמן, במקום ובאופן שישרת את הצרכים ארוכי הטווח שלנו, של אזרחי ישראל ומדינת ישראל, בדרום הארץ".

כזכור, במהלך הלילה (ראשון) שתי רקטות, מרצועת עזה לישראל, במטח הראשון שוגרו רקטות לעבר אשקלון ובמטח השני שוגרו רקטות לעבר אשדוד, בעקבותיהם הופעלו מערכת 'כיפת ברזל' ליירוט, אך הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים. חלקי טיל מיירט נפל בבת ים וצה"ל תקף ברצועה.

בתגובה לירי, תקף צה"ל, לפנות בוקר, מטרות של ארגון החמאס ברצועה. "מטוסי קרב, מסוקי קרב וטנקים של צה"ל תקפו לפני זמן קצר תשתית תת קרקעית ועמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה", עדכן דובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר