שרי הקבינט מתכנסים

מסתמן: יוטל סגר לילי על הערים האדומות והכתומות בלבד

נתניהו אמר בקבינט הקורונה כי אין כוונה להטיל עוצר לילי על כל הארץ. הצעדים שנשקלים - הרחבת מספר הערים האדומות, עוצר לילי על 'כתומות', סגירת המסחר בשעה 19:00 והחמרת האכיפה (ארץ)

(צילום: Yossi Aloni/Flash90)

קבינט הקורונה התכנס היום (ראשון) לדיון נוסף. בהתאם להמלצות השרים, מגן ישראל ומשרד הבריאות, מסתמן כי לא יטילו עוצר לילי בכל הארץ.

תוך כדי סקירה בנושא אמר נתניהו: "הבנו שזה לא מעשי ולא על הפרק, למה אתם מבזבזים על זה זמן? אנחנו מבזבזים את הזמן שלנו. שרים העירו לי שאני מאפשר בזבוז זמן. זה לא על הפרק. הבנו. נקסט".

"יש לנו כישרון בלתי רגיל למשוך את הדיונים האלה, גם השרים פנו אליי. הנה אני מקצר את הדיונים. יש הצעה כרגע של הפרוייקטור לעשות עוצר לילי בערים כתומות-אדומות. בואו נדבר עליה", הוסיף נתניהו.

כרגע, מסתמן כי יטילו סגר לילי רק על ערים ויישובים אדומים וכתומים, לצד החמרת הרשימה והוספת ערים נוספות לרשימת הערים האדומות.

בינתיים, יש רק 4 ערים אדומות: בוקעתא, אכסאל, קלנסווה, נצרת. בנוסף, יש 13 ערים כתומות: דיר חנא, מג'דל שמס, בית ג'ן, כפר קרע, עראבה, מסעדה, חורפיש, עספיא, עין קנייא, יאנוח-ג'ת, רהט, טייבה, כפר קאסם.

בנוסף, הציע ראש הממשלה להחמיר את הקנסות ולסגור את המסחר בכל רחבי הארץ בשעה 19:00.

הוא הסביר: "אלה הגבלות מינימליות. ספק אם הן יעזרו. יכול להיות שנחזור בשבוע הבא ונגיד שאנחנו מוכרחים לעשות משהו אחר. יש כאן הידוק על הערים האדומות, הידוק על הערים הכתומות, והפסקת המסחר בשעה 19:00 בערב, כמכסות מינימום של סגירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר