ההקלטות חושפות

שרה נתניהו על איילת שקד: "בחורה מופרעת"

אשת ראש הממשלה שוחחה עם ניר חפץ, לו סיפרה על תקרית עם השרה לשעבר, יחד עם מי שהיה אז הדובר, היום השר אופיר אקוניס: "הייתה צועקת: 'אני אחסל אותך'" (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel, Sraya Diamant/Flash90)

רביב דרוקר חושף הערב (ראשון), במהדורה המרכזית של חדשות 13 חלק נוסף מההקלטות הסודיות של ניר חפץ, שהיה במשך שנים מקורב לבני הזוג בנימין ושרה נתניהו.

כשהפך לעד מדינה במסגרת תיקי נתניהו הוא מסר לחוקרי המשטרה הקלטות שבהן הוא נשמע משוחח על עסקת נוני מוזס-נתניהו, עם ארנון מילצ'ן, שרה נתניהו ואחרים.

באחת ההקלטות, נשמעת אשת ראש הממשלה, כשהיא מכנה את שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, בכינוי: "בחורה מופרעת".

נתניהו מספרת על תקרית שאירעה לדבריה בין שקד, בזמן שהייתה מנהלת לשכתו של נתניהו, לאופיר אקוניס, דוברו דאז. לדברי רעיית ראש הממשלה, "הוא (נתניהו) חשב שאם אני אראה את איילת שלוש פעמים, או את נפתלי (בנט) שלוש פעמים, אני אשתנה. אמרתי לו 'זה לא משנה את דעתי', אבל הוא כבר הציע להם".

מספרת שרה נתניהו: "היא הייתה בא לרחוב וצועקת 'אופיר רד למטה, אופיר רד למטה'. הוא היה פותח את החלון ואמר לה 'את השתגעת? כל השכנים כאן שומעים'. עכשיו, אם היא הגיעה לרזולוציות כאלה....".

"היא הייתה צועקת 'אופיר אתה לא יודע מה אני אעשה לך. אני אחסל אותך'. הוא אמר לה 'אני פונה למשטרה, אם תמשיכי ככה'. אתה יודע, הוא היה מדבר איתי לפעמים ואומר לי 'את לא יודעת מה היא עושה. היא הייתה באה בלילות, עומדת וצורחת 'אופיר אני אחסל אותך' - הבחורה מופרעת".

מלשכתה של חברת הכנסת איילת שקד נמסר בתגובה לחדשות 13: "חברת הכנסת שקד מעולם לא התייחסה לרכילויות חסרות בסיס - ואין לה שום כוונה להתחיל ולעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר