מארב, הסוואה ותצפית

כך פועלת יחידת הגבולות של ימ"ר צפון; צפו

עשרות לוחמי יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מתמחים במארבים, בהסוואה ובתצפיות; המטרה: לסכל הברחות אמצעי לחימה וסמים מלבנון, סוריה וירדן; צפו בפעילות (משטרה, ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

יחידת הגבולות של ימ"ר צפון מתמחה במארבים, הסוואה ותצפיות; המטרה: לסכל הברחות אמצעי לחימה וסמים מלבנון, סוריה וירדן; צפו בסרטון מפעילות היחידה.

יואל נוביק, מפקד יחידת גבולות של ימ"ר צפון, מספר כי "היחידה פועלת בכל גבולות מחוז צפון, אנחנו מתחילים מגבול לבנון שההתחלה שלו זה בראש הנקרה, דרך סוריה ויורדים למטה לכיוון ירדן, בסך הכל 320 ק"מ של גבול".

לדבריו, "ייעוד היחידה שלנו הוא סיכול של הברחות סמים ואמל"ח (אמצעי לחימה) לתוך שטח ישראל, אם זה נשקים ארוכים, אקדחים, לבנות חבלה, אמצעים אופטיים למיניהם, אמצעי תצפית, שמוצאים את דרכם להיכנס לתוך הארץ, ובהמשך הם משמשים גם לצורך פלילי וגם לפעילות חבלנית עוינת".

על אנשי היחידה הוא מספר: "היחידה שלנו מונה כמה עשרות לוחמים, כל הלוחמים הם אנשי קבע, אנשים בעלי מוטיבציה מאוד גבוהה. הלוחמים פה נדרשים לשמור על כושר גופני, על מבצעיות ומקצועיות, האנשים שלנו מתמחים גם במארבים, גם בתצפיות, עם יכולות הסוואה מאוד גבוהות,

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר