למה כדאי לכם להתחיל לנקות כלים עם אורז (כן, ברצינות)

אגרטלים, קנקנים, בקבוקי שתיה - כשהם מתלכלכים, אתם מתחילים לתהות אם האופציה היחידה שלכם היא לזרוק אותם. למזלכם, יש אפשרות אחרת והיא הופכת את הקרצוף של פריטים אלו למהנה (ניקיון וארגון)

(צילום: שאטרסטוק)

ישנם כלים מסוימים עם פינות ושקעים שאף מברשת לא יכולה להגיע אליהם. אנחנו מדברים על אגרטלים, קנקנים, בקבוקי שתיה של תינוקות ופעוטות וכן, אפילו בקבוק המים היוקרתי שקניתם לעצמכם כשהחלטתם לפצוח באימוני כושר. אבל ברגע שהכלי הופך למלוכלך ולא צלול (כמו במקרה של פרחים שנשארו בו יותר מדי זמן), אתם מתחילים לתהות אם האופציה היחידה שלכם היא לזרוק אותו לפח ולרכוש אחד חדש. למרבה המזל, יש אפשרות אחרת - בדוקה ומנוסה - והיא הופכת את הקרצוף המייגע של פריטים בסגנון זה למהנה.

מה אתם צריכים:

מים

3-4 טיפות סבון כלים

1 כפית חומץ

1 כוס אורז לא מבושל

מה עליכם לעשות:

צקו את סבון הכלים, החומץ והאורז לתוך הכלי הבעייתי ומלאו במים. הניחו את ידכם על פתח הכלי, הניעו אותו היטב והניחו לאורז "לקרצף" את פנים הכלי. חזרו על הפעולה לפי הצורך עד שהוא נקי, שטפו אותו ותנו לו להתייבש.

מדוע זה עובד:

גרגרי אורז הם פשוט קטנים מספיק כדי לסרוק את רוב המשטחים בתוך הכלי מבלי להיתקע בשום מקום והם אינם שוחקים במיוחד, כך שהם לא צפויים לשרוט או לפגוע בו.

הטכניקה עצמה יכולה להשתנות, בהתאם לצרכים שלכם. לניקוי והסרת כתמים מבקבוקי תינוקות מומלץ לערבב אורז לא מבושל לבדו בתוך הבקבוק ואילו אם רק היינו מקשיבים לאמא שלנו, היינו יודעים שמילוי כלי ממש מטונף בחומץ והשארתו למשך הלילה לפני הוספת וערבוב האורז פנימה, תחולל בו פלאים. אבל לשימוש יומיומי, מצאנו ששילוב מים, סבון כלים, חומץ לבן ואורז עובד לנו נהדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר