במליאה • צפו

יעקב אשר תקף: "צריכים להעניק פרס למנהלי החינוך החרדי

פתיחת מוסדות החינוך החרדיים: חבר הכנסת יעקב אשר, תקף הערב במליאת הכנסת את 'הלבלרים', שמחו על מהלך פתיחת תלמודי התורה, בהוראת מרן הגר"ח • צפו (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יעקב אשר (צילום: פלאש 90 וערוץ הכנסת)

יושב ראש ועדת החוקה, חבר הכנסת יעקב אשר, תקף הערב (שני) במליאת הכנסת את אלו שמחו על מהלך פתיחת תלמודי התורה.

פתיחת תלמודי התורה לקראת סיום הגל השני של מגיפת הקורונה בישראל, בעקבות הוראת מרן הגר"ח קנייבסקי, עוררה את זעם האוכלוסייה הכללית ולדיונים (שנמשכים גם בימים אלו) על העלאת הקנסות.

אשר, שעתיד להיפגש בימים הקרובים עם ממונה הקורונה הנכנס, הפרופסור נחמן אש, ולדון עימו במתווה העלאת הקנסות, תקף כאמור את אלו שמחו על מהלך פתיחת תלמודי התורה.

בדבריו אמר: "כמה לבלרים שילחו את עטיהם במערכת החינוך החרדית", אמר אשר, "בציבור החרדי שכל תפקידו ובקשתו הוא לשמור על החינוך על דור העתיד, מה שהיום כל העולם מודה שהיה נכון לעשות. קנס צריך לתת להם?! פרס צריך לתת לה!".

כזכור, ועדת השרים לקורונה אישרה הערב את פתיחתם הקרבה של כיתות ה'-ו' וי"א-י"ב ביישובים ירוקים, וחבר הכנסת אשר, כמו רבים במערכת הפוליטית כולל לפיד וליברמן, תמך בהחלטה גם אם לא התייחס אליה ישירות: "ילדים חייבים מי שיגדל אותם. ילדים צריכים מסגרת חברתית".

"כל הציבור בישראל מבין את זה, הדתי והלא דתי, אי אפשר לאבד דורות. זה מה שהציבור החרדי ביקש, להגיע להסדר כדי להפעיל את המסגרות באופן מוסדר. מנהלי בתי ספר עשו שיעורים בחצרות של הבתים הפרטיים שלהם כדי שילד לא יפסיד יום לימודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר