דו"ח אמ"ן

"חיסוני הקורונה לא צפויים להשפיע על התחלואה בחורף"

מדו"ח של מרכז המידע באגף המודיעין בצה"ל עולה כי חיסוני הקורונה לא צפויים להשפיע על מגפת הקורונה בישראל בחורף הקרוב: "בשל אתגרי ייצור, אספקה והפצה" • כל הפרטים (חדשות, בריאות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מדו"ח של מרכז המידע באגף המודיעין בצה"ל שפורסם הבוקר (שלישי( עולה כי חיסוני הקורונה לא צפויים להשפיע על מגפת הקורונה בישראל בחורף הקרוב: "בשל אתגרי ייצור, אספקה והפצה".

בדו"ח נכתב כי: "חיסוני הקורונה מתוצרת 'פייזר' ו'מודרנה' הדגימו יעילות גבוהה מאוד בניסויים הקליניים המאוחרים שתוצאותיהם פורסמו לאחרונה. אך אלו (ואחרים) כנראה לא צפויים להשפיע באופן ממשי על מהלך המגפה בישראל בחורף הקרוב בשל אתגרי ייצור, אספקה והפצה".

"לכן", כותבים באמ"ן: "יש להמשיך ולקיים את כללי ההתנהלות הנדרשים לריסון המגפה".

עוד נכתב בדו"ח, באשר לתחלואה בישראל, כי: "בשלושת השבועות האחרונים מסתמנת עצירה בירידת התחלואה. בימים האחרונים נראה כי שיעור המאומתים החדשים נותר קבוע והחלה עלייה במספר המאומתים החדשים".

באמ"ן מזהירים: "המשך ההקלות ללא הקפדה יתרה שתלווה אותן (מסיכות, ריחוק חברתי, אכיפה וכו') צפוי להעלות את רמת התחלואה".

עוד מדגישים מחברי הדו"ח: "בחללים סגורים ובלתי מאווררים, תיתכן הדבקה בקורונה גם במרחק גדול משני מטרים. לכן, מומלץ לאוורר היטב חללים סגורים, לעטות מסכות בזמן השהייה בהם בכל עת ולהעדיף לקיים פעילויות ומפגשים הכרחיים באוויר הפתוח, דווקא בעונת החורף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר