החלים מהנגיף

לאחר החתונה בבית החולים: האב שוחרר לביתו

כחודש לאחר החופה המרגשת מתחת לחלון מחלקת 'קורונה' בבית החולים הדסה עין כרם, השבוע, אבי החתן בן ה-56 שהיה מאושפז במצב קשה מאוד - שוחרר בחסדי שמים לביתו (חדשות)

האב בחדרו בהדסה עין כרם צופה בחתונה (צילום: דוברות הדסה)

כחודש לאחר שהצוות בבית החולים 'הדסה עין כרם', ארגן את החופה המרגשת מתחת לחלון מחלקת 'קורונה' בבית החולים, השבוע, אבי החתן בן ה-56 שחלה בקורונה והיה מאושפז במצב קשה מאוד - שוחרר בחסדי שמים לביתו.

החתונה המרגשת (צילום: לפי סעיף 27א)

נועה רגונס, האחות הראשית במחלקת הקורונה בה אושפז האב, סיפרה כי "מצבו של החולה היה קשה מאוד אך מאז יום החתונה, אותה ארגנו בהדסה במהירות למען המשפחה, הוא החל להתייצב ולהשתפר. הצוות המשיך לטפל בו במסירות עד לשחרור והוא כעת ממשיך להתאושש בביתו כשהוא חזק יותר באופן משמעותי".

כזכור, צוות מחלקת הקורונה, התפעול וההנהלה בהדסה יחד עם ארגון 'יד אברהם', ארגנו את חתונת בנו של החולה מול החלון בבית החולים, מאחר והיה מאושפז במצב קשה במחלקה ולא היה סיכוי שישתתף בחתונה - אם הייתה מתקיימת בכל מקום אחר.

החופה בחצר בית החולים (צילום: אבי חיון)

היו אלה רגעים מרגשים ביותר בהדסה עין כרם, שזכו לתיעוד ולסיקור נרחב, כאשר האב זכה לברכות מן החופה ואף נופף לחוגגים בידיו ממיטתו.

על מנת להצליח במשימה, החתן בן ה-20 התחתן בחופה מצומצמת בחיק המשפחה הקרובה השייכת לחסידות גור, ובהקפדה על נהלי משרד הבריאות.

במחלקה מספרים שלמרות המצב הקשה של האב וההתדרדרות במצבו באותם ימים, הוא החל להתחזק אחרי החתונה.

"ראינו שינוי לטובה כבר מאותו יום", מספרת נועה רגונס אשר בתפקידה כאחות הראשית במחלקה עקבה מקרוב והייתה מעורבת בטיפול היומיומי באב. "משהו בו התעורר בהחלט. האבא החל להשתפר והצוות עשה כל שביכולתו על מנת לשמר זאת ולקדם אותו. מיום ליום נלחמנו על עוד צעד ועוד שיפור, עד שיכולנו לשחרר אותו לביתו להמשך החלמה ושיקום. לשמחתי הוא כבר נעמד והתהלך מעט, דבר שלא היה יכול לעשות באותם ימים קשים וכולנו שמחנו לשמוע עליו".

מנופפים לאב, במהלך החתונה (צילום: אבי חיון)

בני המשפחה מספרים כי הם מאושרים מאוד, משתי השמחות שפקדו אותם בהדסה. "החתונה הייתה צעד ראשון בדרך להחלמה וכעת ב"ה האבא שוחרר ומדיי יום רואים שיפור מבחינה רפואית. תודתנו הגדולה לצוות הסיעוד והרפואה במחלקת הקורונה בהדסה עין כרם שעשה חסד של ממש בעבודה מקצועית לילות כימים, לארגון "יד אברהם" שסייע לארגן בהצלחה את מעמד החופה בחצר בית החולים, ולמתנדבים היקרים שעמדו לצדו של אבינו במסירות רבה, ולכל מי שהתפלל לרפואתו".

כזכור, מדובר במשפחות של חסידי גור מהערים ערר וחצור. החתונה עצמה, נערכה בעיר חצור ללא האבא, שהיה מאושפז במחלקת קורונה בבית החולים הדסה עין כרם.

בפעילות העסקנים שמעון וחזקי ברוין, שסידרו את כל האישורים הנדרשים, מעמד החופה נערכה בחצר בית החולים.

אחרי החופה המרגשת, נרשם רגע שיא כאשר שלשלו גרטל מחדר בית החולים, לריקוד המצווה טאנץ המסורתי עם הכלה. וכך, במקום בסיום החתונה, אחרי החופה - מתוך מחלקת הקורונה רקד אבי החתן עם הכלה, עם הגרטל כנהוג, את המצווה טאנץ.

• הסרטון בכתבה הופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר