צעד היסטורי נוסף

שר החוץ של בחריין בביקור ראשון בישראל

שר החוץ של אמירות בחריין, עבד אלטיף אלזיאני, נחת היום בנמל התעופה בן גוריון לביקור רשמי ראשון בישראל והתקבל בידי שר החוץ גבי אשכנזי. הערב הוא יפגוש את נתניהו (מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שני השרים בנתב"ג (צילום: מירי שמעונוביץ, משרד החוץ)

עוד צעד היסטורי ביחסים החדשים של ישראל עם בחריין, שר החוץ הבחרייני, עבד אלטיף אלזיאני, נחת היום (רביעי), לביקור רשמי בישראל בראש משלחת של 25 אנשים. את המשלחת קיבל בנתב"ג שר החוץ הישראלי, גבי אשכנזי ובכירים מהבית הלבן שהצטרפו לקבלת הפנים כדי להדגיש את חשיבות המאורע.

בקבלת הפנים החגיגית, שנערכה במגבלות הקורונה, נכחו חברים במועצה לביטחון לאומי, פול פאקר, יו"ר נציבות ארה"ב לשימור מורשת אמריקה בחו"ל ואבי ברקוביץ', יועץ הנשיא טראמפ למזרח התיכון.

משם המשיכו השרים לקבלת הפנים הרשמית במשרד החוץ בירושלים ובשעה חמש ייפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם שר החוץ הבחרייני ומזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפיאו שהגיע אף הוא לביקור בישראל.

גם ביקורו של פומפיאו נושא מימד היסטורי, מזכיר המדינה האמריקאי צפוי לבקר ביקב פסגות, מה שיהווה ביקור רשמי ראשון של מזכיר המדינה האמריקאי אי פעם בשטחי יהודה ושומרון.

היחסים בין ישראל לבחריין אושרו בסוף השבוע באופן רשמי בכנסת והביקור היום הוא המשך למשלחת הישראלית שביקרה בחודש שעבר במדינה הערבית שכבר בקרוב צפויה לפתוח שגרירות בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר