עימות סוער

יאיר נתניהו ליאיר שרקי: תעשה עוד כתבת שטנה נגד החרדים

בנו של ראש הממשלה והכתב לענייני דתות התעמתו ביניהם בטוויטר • יאיר שרקי כינה את יאיר נתניהו "פרחח גס רוח", ובתגובה נענה ב:"אתה חתיכת אפס מאופס" • סוער (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שרקי (משמאל) ויאיר נתניהו (צילום: הדס פרוש, פלאש 90 וMarc Israel Sellem/POOL)

עימות סוער בטוויטר בין יאיר נתניהו ליאיר שרקי, כאשר היאיר הראשון אף מקניט את היאיר השני בטענה כי הוא משמיץ את הציבור החרדי.

הכל התחיל בכך שבנו של ראש הממשלה נתניהו הצדיק במהלך היום את ההפגנה שערכו תומכי נתניהו מול ביתה של משפחה שכולה, המתגוררת בשכנות לראש הממשלה בקיסריה.

נתניהו כעס על תיאור התקשורת של המקרה, ואף טען, כי ייתכן ואנשי השמאל שתלו פרובוקטרים.

לאחר מכן כתב ברשת הטוויטר, כי "היום הזה גרם לי להבין משהו מאוד קשה. גם אם לימין יהיו 90 מנדטים, ולשמאל 5 מנדטים, הם (השמאל) ישלטו בנו וירדו בנו ללא מיצרים".

התיעוד שהסעיר (צילום: מתוך הטוויטר של נעה שפיגל)

"לנו", הוסיף נתניהו הבן, "יש תודעה של עבדים, ולהם של אדונים. בפרפרזה לתנ"ך, אנחנו צריכים לחכות שיתחלף דור העבדים הזקן בדור חדש וצעיר 'שלא ידע את מצרים'".

בתגובה כתב יאיר שרקי: "אולי באמת צריך לחכות שיתחלף הדור הרעיל והמביש עם תודעת ״אדונים״ מדומיינת ויהירה שצמח בשולי הימין".

"דור שאין לו מייצג מדויק יותר מהפרחח גס הרוח, שכבר כמה שעות עסוק בלהצדיק מתקפה על משפחה שכולה, במקום להתבייש להתנצל ולגנות. בלי 'אבל' ובלי 'בלי קשר' ובלי 'הם התחילו'. בושה", סיים שרקי.

נתניהו הגיב לשרקי ואמר לו: "אתה חתיכת אפס מאופס שפוט של אדונך אבי ויס השטן ותמכור את אמא שלך בשביל ליטוף ממנו ואמנון אברמוביץ, לך תעשה עוד כתבת שטנה בערוץ אלג'זערה נגד הציבור החרדי ושחרר ממני".

על זה הגיב שרקי במילה אחת: "מ.ש.ל". (ביטוי המלמד כי בדבריך הוכחת את מה שניסיתי לטעון - מה שרציתי להוכיח).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר