נזק רב לרכוש

המהומות בירושלים: המשטרה עצרה 12 חשודים

המשטרה עצרה הלילה 12 חשודים בהפרות סדר בהפגנות הקיצוניים בירושלים, במחאה על המשך מעצר הקטין שנחשד בתקיפת שוטרים. המשטרה: נגרם נזק רב לרכוש (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המהומות בירושלים, הלילה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה עצרה הלילה (חמישי) 12 חשודים בהפרות סדר בהפגנות הקיצוניים בשכונות החרדיות בירושלים, במחאה על המשך מעצר הקטין שנחשד בתקיפת שוטרים. ההפגנות התקיימו באזור הרחובות יחזקאל, בר אילן, כיכר השבת ושמואל הנביא.

במשטרת ירושלים טענו הבוקר כי במהלך ההפגנות "הפורעים חסמו צירי תנועה, התעמתו עם השוטרים, גידפו אותם וגרמו נזק רב לרכוש ע"י הצתת פחי אשפה.

"השוטרים פעלו כאמור על מנת להשיב את הסדר הציבורי על כנו ולפתוח את צירי התנועה שנחסמו פעם אחר פעם".

ההפגנות התקיימו במחאה על המשך מעצרו של הנער, בן 14, החשוד בתקיפת שוטרים. מחר, יתקיים דיון מכריע בבית המשפט האם לשחרר את הנער, או שמא להשאיר אותו במעצר עד לתום ההליכים, כפי בקשת המשטרה.

אמש פורסם ב'כיכר השבת' כי הבקשה החריגה מצד המשטרה, במיוחד כאשר מדובר בקטין, על רקע העובדה שהוא הפר את מעצר הבית אליו נשלח בעיר באר שבע, למרות שהוא מתגורר בשכונת מאה שערים בירושלים.

מדובר בחמישה אישומים חמורים נגד אותו בחור: נסיון לתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות; השתתפות בהתפרעות; חבלה במזיד ברכב; נסיון פציעה בנסיבות מחמירות והפרה של הוראה חוקית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר