נערך לבחירות

גפני מבהיר: "בנט וגנץ לא חלופה שלטונית"

משה גפני יורה לכל עבר: מבחינתו, בני גנץ אינו חלופה שלטונית בשל העובדה שהוא מעכב את חוק הגיוס, ונפתלי בנט הוא בחור טוב אבל אין לו סיכוי להיות ראש ממשלה (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המערכת הפוליטית מתקרבת לנקודת רתיחה: יושב ראש "כחול לבן" דבק בעמדתו שבלי תקציב מדינה ל-2021, ישראל תצא לבחירות.

בניסיונות אחרונים למנוע את הצעד, ראש הממשלה החליפי גנץ מנסה ללחוץ על חבריו לקואליציה, כדי שידחקו בנתניהו ליישר קו עם גנץ.

אחת הדרכים בהן פועל שר הביטחון היא היעדר העברת חוק הגיוס, עניין שעורר את זעם הסיעות החרדיות.

חבר הכנסת משה גפני, יושב ראש "דגל התורה", הבהיר הבוקר (חמישי) בריאיון בגלי צה"ל: "מבחינתנו גנץ לא חלופה. אנחנו רוצים תקציב ולא רוצים בחירות, כי אני יודע איזה נזק נגרם לחברה הישראלית כשאין תקציב. אבל אם כחול לבן לא מקיימת את מה שהבטיחה לנו, את חוק הגיוס, השאלה על גנץ תהיה לא אקטואלית בכלל".

חברו למפלגה של גפני, שר השיכון יעקב ליצמן, צוטט לפני כשבועיים אומר שנפתלי בנט, יושב ראש "ימינה", חלופה שלטונית לראש הממשלה נתניהו. מאז ליצמן חזר בו, וכעת גם גפני לא חסך במילים שמבהירות: בנט צריך לעבוד הרבה כדי לקחת את החרדים איתו.

"בנט בחור טוב, אבל הוא לא חלופה. אין לו סיכוי ואנחנו לא הולכים איתו, אז אני פטור מלחשוב האם הוא מתאים להיות ראש ממשלה", אמר גפני.

לדבריו, נתניהו יודע שהוא האדם היחיד איתו החרדים ילכו והוא מנצל את זה, כלשונו: "אני אומר לנתניהו שאנחנו לא בכיס שלו, אבל אין כרגע חלופה והוא מנצל את זה".

על ההסתה נגד הציבור החרדי אמר גפני: "לא נוח לכם לשמוע, תשמעו: האם יש עיתונאי חילוני שידע לומר מילה טובה על האמא החרדית עם שמונה ילדים שצריכה לשכן ילד מבודד באמבטיה כדי להוריד את התחלואה. אתם לא מתביישים? אני מהפרשה הזאת למדתי, שכמה שאני רוצה שנחיה יחד החרדים והחילונים ושנשמור האחד על השני - אתם במבחן הזה נכשלתם!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר