'סוגרים שבוע' • צפו

החיסונים - והחשש מבחירות, בצל ההסתה שגברה במגיפה

המדען הראשי של 'מודרנה', ד"ר טל זקס, על הצלחת החיסון; השר לשעבר משה ניסים, על חוק הגיור שיצא מהוועדה בראשותו; יו"ר סיעת ש"ס על חוק הגיוס; פרופ' אדלר וד"ר בדר על נגיף הקורונה (TV)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

האורחים במשדר

ד"ר טל זקס, המדען הראשי של חברת 'מודרנה', על ההצלחה הגדולה בייצור החיסון לקורונה, מתי החיסון יגיע לישראל ואלו תופעות לוואי יש לחיסון?

שר המשפטים לשעבר, משה ניסים, בראיון סוער על חוק הגיור שהגיש וההתנגדות החרדית, מינוי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט וההקלטות שלא הוצגו בוועדה.

פרופסור יהודה אדלר, פרויקטור הקורונה בערים ראשון לציון והרצליה ודיקן הפקולטה לבריאות במרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת גן, בראיון על התנהלות שר הבריאות, הירידה בתחלואה במגזר החרדי והעובדה ששיטת האיומים לא עובדת.

יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי, בראיון על המשבר הפוליטי המתמשך ומאיים בבחירות רביעיות, המחלוקת על חוקי הגיור והגיוס, ההסתה נגד הציבור החרדי בצל הקורונה והמאבק על חוק הפיקדון.

ד"ר טריף בדר, ראש המנהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף, בראיון על החיסון שבדרך, ההיערכות לחורף, הירידה בתחלואה במגזר החרדי לצד פתיחת מוסדות החינוך והסגר המתוכנן בחג החנוכה.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת'. מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר