בכביש בין עירוני

"עוד שניה יש תאונה": דיווח על נהג שיכור הציל חיים

ערנות של אזרחים ותגובה מהירה של המשטרה, מנעו מנהג שיכור לגרום לאסון גדול שיכל להתרחש בתאונה בכביש 2 • האזינו להקלטות מהדיווח הראשוני ומהקשר המשטרתי (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
הדיווח מהנהגת הלחוצה (תמונה, אילוסטרציה: Moshe Shai/FLASH90)

אסון גדול שכמעט אירע, נמנע ברגע האחרון בזכות ערנות של נוסעת שדיווחה למשטרה על נהג שיכור שמזגזג בכביש בין עירוני.

אתמול בשעות הצהריים התקבלה במרכז השליטה של אגף התנועה שיחה מאזרחית, שדיווחה: "אני נמצאת על כביש 2 לכיוון צפון, ומבחינה בנהג יונדאי שסוטה עם רכבו מנתיב לנתיב, מסכן את עצמו, כמעט מתנגש בכלי רכב ובמעקה הבטיחות ולא מסכים לעצור".

"עובר עליו משהו, לא יודעת. כנראה שהוא שיכור. עוד שניה יש תאונה", הוסיפה הנהגת בלחץ, כשהיא מצפה לטיפול מהיר ומיידי במקרה המסוכן.

עם קבלת דיווח זה הוזנקה למקום ניידת משטרה ובמקביל בוצעה שיחת ועידה בין השוטר בשטח למודיעה, שעדכנה על מיקום ופרטי הרכב. ואכן, סמוך למחלף קיסריה, על כביש 2, הבחין השוטר ברכב וסימן לנהג לעצור בזהירות בשול הדרך.

האזינו לקשר המשטרתי

תחילה זיהה השוטר פחיות בירה בתוך הרכב, ובשל חוסר שיתוף הפעולה מצד הנהג והסירוב לעיכוב, הוא נעצר במקום.

בבדיקת שכרות שבוצעה לנהג, תושב נהריה בן 42, נמצא כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 850 מ"ג לליטר אוויר נשוף (פי 3.5 מהמותר), והוא הועבר לחקירה שבסיומה נשאר במעצר כאשר התברר כי קיים נגדו מאסר על תנאי למשך 4 חודשים בגין עבירה דומה.

כמו כן, רכבו הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה שלו נפסל לתקופה דומה. היום הוא הובא בפני בית משפט השלום בחדרה, שהחליט להשאירו במעצר בית למשך 10 ימים.

מדוברות המשטרה (אגף התנועה) נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות מסכנות חיים תוך אכיפה בלתי מתפשרת, במטרה לצמצם את תאונות הדרכים ולהציל חיים".

האזינו להקלטות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר