שינוי קיצוני

משרד הבריאות תומך בפתיחת כל הכיתות

שינוי קיצוני ביממה האחרונה בעמדת משרד הבריאות לגבי פתיחת בתי הספר. כעת, שר הבריאות, רוצה לעלות מחר בקבינט, הצעה לפתוח את בתיה"ס בערים הירוקות (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אילוסטרציה. בתי ספר בקורונה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

על פי החלטת קבינט הקורונה ובניגוד לעמד משרד הבריאות, תלמידי כיתות ה' ו', צפויים לחזור השבוע ללימודים יחד עם חלק מתלמידי הנכון. הערב (מוצ"ש) נחשף ב'חברת החדשות', כי חל שינוי בעמדת משרד הבריאות.

על פי הדיווח, משרד הבריאות משנה את דעתו בצורה קיצונית וצפוי להמליץ על פתיחת כל הכיתות במערכת החינוך בכל רחבי הארץ

בסוף השבוע, החליטו במשרד הבריאות לחזור ל'תוכנית הרמזור', של הפרויקטור הקודם רוני גמזו. לפי התוכנית, ישונו הציונים של העירם, כך שהרבה ערים יתווספו לרשימת הערים האדומות.

לפי הדיווח, הבכירים במשרד הבריאות בראשות השר יולי אדלשטיין, מקדמים תכנית של לפתוח את בתי הספר בערים הירוקות, מכיוון שמרבית התלמידים הלומדים בבתי ספר בערים ירוקות מתגוררים בערים אלה ואין חשש שיהיה ערבוב בין ערים אדומות לירוקות.

בדיווח אף נחשף עוד, כי סגן שר הבריאות קיש רוצה לקדם פיילוט שבתי ספר יישארו פתוחים גם בערים אדומות. וכבר בשבועות הקרובים הוא מעוניין לקדם את הפיילוט שיורחב לערים מרכזיות ברחבי הארץ כמו תל אביב, ירושלים ובני ברק.

במסגרת הפיילוט התלמידים והמורים יידרשו לעבור בדיקות וכך גם במידה והערים יהפכו מירוקות לאדומות, בתי הספר ישארו פתוחים.

מחר בערב תתקיים ישיבה נוספת של קבינט הקורונה כדי לדון בדרישת ראש הממשלה להגבלות נוספות, שם תעלה ההצעות החדשות של משרד הבריאות.

זאת ועוד, לחדשות סוף השבוע נודע ש

שר החינוך יואב גלנט תומך בפתיחה של הלימודים, ומיד בצאת השבת כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אסור לנו לשכוח את דור העתיד של מדינת ישראל, מיליוני תלמידים צריכים לחזור באופן מיידי לבתי הספר".

"בחודשים הארוכים של הסגר הממושך הם צוברים פערים חינוכיים גדולים וסובלים מבדידות חברתית. ההשלכות של נזקי הסגר הממושך ילוו את הילדים זמן ארוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר