פרסום ראשון

‏יוזמה בליכוד: בחירות מקדימות - רק בין חברי מרכז התנועה

במפלגת 'הליכוד' מנסים לצופף שורות לקראת בחירות חוזרות. ל'כיכר השבת' נודע על יוזמה חדשה, לפיה, חברי מרכז הליכוד, המונים כ-3,700 צירים יקבעו את סדר הרשימה (פוליטי בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
פריימריז בליכוד (צילום: David Cohen/Flash90)

פרסום ראשון: הכנסת ה-23 עומדת על חוט השערה, ושעון החול לבחירות 2021 כבר מזמן החל את עבודתו. בזמן שב'כחול לבן' נראה שבני גנץ מאבד את האחיזה במפלגה, במפלגת 'הליכוד' מנסים לצופף שורות לקראת בחירות חוזרות.

הבוקר (ראשון) נודע ל"כיכר השבת" על יוזמה חדשה שהחלה במפלגה, המחייבת על פי חוקי התנועה בחירות מקדימות לפני כל בחירות לכנסת, וברקע דרישת דני דנון לקיימן.

על פי השיח שהחל עם חברי הכנסת מתחתית הרשימה, שחוששים לגורלם בהינתן ותתקיימנה בחירות נוספות, את סדר הרשימה הבא לא יקבעו מתפקדי המפלגה, המכונים גם "חברי הליכוד", המונים כ-115,000 בני אדם, מפאת גודלם ומשמעותם - אלא "חברי מרכז הליכוד", המונים כ-3,700 צירים, ונחשבים בעלי השפעה גדולה יותר במפלגה.

מטרת ההצעה הזו נועדה להשקיט מעט את הרעש הסובב את המפלגה בשנה וחצי שנעו בין בחירות לבחירות. בשתי מסעות הבחירות האחרונות הרשימה לכנסת הוקפאה, לאחר שחברי כנסת טענו שלא יכלו לעשות שום דבר בין השבעתם לפיזור הכנסת. לעומת זאת, גברו קולות המתנגדים במפלגה, בראשם שגריר ישראל באו"ם היוצא דני דנון, כאמור, שדורשים לקיים את חוק המפלגה ככתבו וכלשונו.

מסביבת יושב ראש מרכז 'הליכוד' חיים כץ נמסר: "חיים כץ לא עוסק בבחירות כי אין בחירות בשלב זה. ככל שנלך לבחירות, נחליט על דרך קיום הבחירות המקדימות בהתאם לטובת התנועה ובשיתוף יושב ראש התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר